بیوگرافی بهنام ابوالقاسم پور

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی بهنام ابوالقاسم پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بهنام ابوالقاسم پور متولد ۲ شهریور ۱۳۵۲ در ری، بازیکن پیشین فوتبال است.

زندگینامه بهنام ابوالقاسم پور 

بیوگرافی بهنام ابوالقاسم پور

فعالیت ورزشی

وی فارالتحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد است، موفقعیت خود را در تمام این سالها منوط به تحصیلات دانشگاهی اش می داند، او بعد از دوران فوتبالیش به مربیگری و پست های رسمی روی آورد !

از بسکتیال تا فوتبال

از نحوی وردش به حرفه فوتبال می گوید : یک تعارف از طرف دوستم، ابتدا به بسکتبال علاقه زیادی داشتم یک روز در سال ۶۵ به طور کاملا اتفاقی یکی از دوستانم را دیدم و به من گفت برای تماشای فوتبال ، همراهش به زمین خاکی نزدیک خانه مان بروم.

آن روز دو نفر از بازیکنان نیامده بودند و من با پوشیدن کفش و لباس ورزشی وارد زمین شدم و بازی خوبی کردم ، طوری که مربی تیم ، آقای “محسن میدانی ” دیگر مرا رها نکرد و به این ترتیب ، از رشته بسکتبال به فوتبال روی آوردم.

از کاوه شهر ری تا پرسپولیس تهران

آقای میدانی بر گردن من حق دارد و کسی است که همه اصول اولیه فوتبال را از او یاد گرفتم، اولین باشگاه رسمی من باشگاه کاوه شهرری بود در آن زمان شرایط سنی به من اجازه نمی داد فوتبال را در تیمی خارج از تهران دنبال کنم.

از این رو، مدتی در تیم شهرداری منطقه ۲۰ بازی کردم تا از سوی آقای “قاسم پناهگر” به تیم منتخب امید تهران دعوت شدم پس از آن ،۲ سال پیراهن تیم تولی پرس قزوین را به تن کردم پنج سال هم عضو تیم سایپا بودم سپس از سال ۱۳۸۰ به پرسپولیس تهران پیوستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیکا فان اس

مسئوليت و مقام ها :

وی در سال ۸۶ از فوتیال حرفه ای خداحافظی کرد، بعد از مدتی بعنوان سرپرست در راه آهن فعالیت کرد و اما در حال حاضر بعنوان رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲۰ تهران میباشد

زندگی شخصی

ازدواج

وی با مریم لطفی چند سالیست ازدواج کرده است و زندگی خود را به خوبی و خوشی می گذراند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهنام ابوالقاسم پور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه