بیوگرافی رضا جباری

5 سال پیش
بیوگرافی رضا جباری
3.3/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی رضا جباری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا جباری (زاده ۶ شهریور ۱۳۵۶ – تهران) بازیکن سابق فوتبال ایرانی است. وی در باشگاه‌های مطرح بهمن، پرسپولیس و تراکتورسازی سابقه بازی دارد.

زندگینامه رضا جباری 

بیوگرافی رضا جباری

فعالیت ورزشی

وی می گوید : سال ۷۹ بود که من و ستاره هاي آن زمان بهمن مثل فرهاد مجيدي و حسن خان محمدي و چند نفر ديگر مشتري هاي بسياري داشتيم يادم است از چهارده تا تيم دوازده تيم ما را مي خواستند ، که من هم با نظر مستقيم علي پروين به نمايشگاه سورتمه رفتم و به پرسپوليس پيوستم و پنج سال در پرسپوليس بازي کردم.

آرزوي قلبي هر بازيکني حضور در دربي و عملکرد خوب و گلزني است ، من نزديک به ۲۰ گل براي پرسپوليس به ثمر رساندم با بهمن هم به استقلال گل زدم گل زيبايي هم بود اما با پيراهن پرسپوليس گلزني به استقلال لذت وصف نشدني داشت . يکي از بهترين خاطره فوتبالي ام همان گل بود.

بازی در تیم ملی

مربيان تيم ملي در آن سالها بلاژويچ ، برانکو و همايون شاهرخي حقم را ندادند ، از ۵ سال حضور در پرسپوليس ۴سال آن به اردو دعوت مي شدم اما خيلي کم بازي کردم ، البته قبول دارم بازيکن هاي خوب زيادي بودند با اين حال حقم بود بيشتر بازي کنم.

دوستانم اين را به من مي گفتند که آنهايي که مصاحبه مي کنند و بيشتر در چشم هستند بهتر زير ذره بين قرار مي گيرند اما اخلاق من اينطور نبود ، روحيات من اين همين بود که کمتر حرف بزنم .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عمر عبدالرحمان
ماجرای جدایی از پرسپولیس

زمان وينگو بگوييچ بود در يکي از تمرينات تيم در درفشي فر جلسه اي با دو بازيکن بزرگ تيم (نامي از آنها نمي برد) گذاشت و من به همراه ، جمشيدي ، برزگر ، استيلي ، باقري ، خانمحمدي ، امامي فر از تيم اخراج شديم . آن هم به دليل عجيب حاشيه سازي براي تيم ، شما اسم هر کدام از اين بازيکنان را در ذهنتان مرور کنيد آيا ما حاشيه داشتيم .

افتخارات ورزشی

باشگاهی

پرسپولیس
لیگ برتر خلیج فارس (۱): قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۱–۱۳۸۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا جباری
3.3/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه