بیوگرافی ترنت الکساندر-آرنولد

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ترنت الکساندر-آرنولد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ترنت جان الکساندر-آرنولد (انگلیسی: Trent John Alexander-Arnold؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است. وی در پست دفاع راست با شماره ۶۶ در لیورپول بازی می‌کند.

زندگینامه ترنت الکساندر-آرنولد

بیوگرافی ترنت الکساندر-آرنولد

فعالیت ورزشی

آرنولد فوتبال پایه‌اش را در آکادمی نوجوانان باشگاه لیورپول شروع کرد و در سن شانزده سالگی طی امضای قرارداد به صورت رسمی به عضویت باشگاه جوانان و متعاقب آن بزرگسالان درآمد.

ترنت الکساندر- آرنولد نخستین بار در تیم ملی جوانان انگلستان در برابر تیم ملی کرواسی به میدان رفت که تیم ملی جوانان انگلیس با نتیجه ۳ بر ۱ تیم جوانان کرواسی را مغلوب کرد.

در ۱۵ اوت ۲۰۱۷ او نخستین گل اروپایی خود را در برابر تیم هوفنهایم در پلی-آف لیگ قهرمانان در آلمان با یک ضربه کاشته به ثمر رساند که در پایان لیورپول در این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میزبان خود گذشت. وی در فصل ۱۷–۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکن جوان باشگاه لیورپول را از آن خود کرد.

توانایی ها

در وست دربی متولد و با رویای بازی برای لیورپول بزرگ شد. هم می‌تواند به عنوان هافبک میانی و هم دفاع راست بازی کند. در تیم زیر ۱۶ ساله‌ها زیر نظر نیل کریچلی بازی کرد و کاپیتان تیم شد. نمایش‌هایش در آن تیم باعث شد به تیم ملی زیر ۱۷ ساله‌ها دعوت شود. او در سیستم لیورپول پیشرفت کرد و حالا در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها حضور دارد. این فصل در هفت بازی در لیگ برتر بی دو گل زده است، از جمله یک سوپرگل برابر اسپرز. او در پیروزی هفته ابتدایی لیگ برتر برابر آرسنال روی نیمکت نشسته بود و یورگن کلوپ او را زیر نظر داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا قمی

یک هافبک میانی است که موتور محرک خوبی است و قابلیت پیشروی دارد. آشنا به گوش می‌رسد؟ بُرد پاس‌هایش فوق‌العاده است و اینکه می‌تواند در دفاع راست هم بازی کند تطبیق‌پذیری‌اش را نشان می‌دهد. بازیکن شماره ۶۶ لیورپول حالا به طور مستمر با تیم اصلی تمرین می‌کند و امسال سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌ها مایکل بیل را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ضعف‌ها

در طی سال‌های گذشته بازیکنانی زیادی به عنوان استیون جرارد جدید برچسب خورده‌اند. جوردن روسیتر از طرف بسیاری از جمله اسطوره باشگاه رابی فاولر، ستاره بزرگ بعدی معرفی شد. اما تا چند سال بعد، نتوانست پتانسیلش را نشان دهد و حالا در رنجرز بازی می‌کند. مثل روسیتر، پسری که کمی آنطرف‌تر از ملوود به دنیا آمده است هم ممکن است زیر فشار کم بیاورد، حتی اگر DNA لیورپول را در خود داشته باشد.

فرصت‌ها در خط میانی شاید کم و دیر به دیر از راه برسند و حتی اگر به دفاع راست هم برود، با حضور ناتانائیل کلاین رقیب قدری خواهد داشت. ملی‌پوش انگلیس از زمان پیوستن به باشگاه از ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۵ اثربخش کار کرده است.

افتخارات ورزشی

Liverpool

UEFA Champions League runner-up: 2017–۱۸

England

FIFA World Cup fourth place: 2018

فردی

Liverpool Young Player of the Season: 2016–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ترنت الکساندر-آرنولد
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه