بیوگرافی مائده برهانی

5 سال پیش
3.5/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی مائده برهانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مائده برهانی اصفهانی (زاده ۱ تیر ۱۳۶۷ در اصفهان)؛ بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است.

زندگینامه مائده برهانی

بیوگرافی مائده برهانی

فعالیت ورزشی

انتقال وی به باشگاه شومن بلغارستان باعث شد عنوان اولین لژیونر تاریخ والیبال زنان به او تعلق گیرد.

مائده ۱ تیر ۱۳۶۷ در اصفهان متولد شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه تربیت بدنی دنبال کرده و بخش عمده‌ای از فعالیت خود را در باشگاه‌های اصفهان گذرانده‌است، از او بعنوان تک ستاره تیم ملی والیبال نیز یاد می‌شود. والیبال را از سال ۱۳۸۴ در سن هفده سالگی آغاز کرد؛ اما استعداد و توانایی‌اش باعث شد تا دو سال بعد به تیم ملی والیبال دعوت شود. او تجربه بازی در باشگاه‌های سپاهان، دانشگاه آزاد، پرسپولیس، گیتی پسند و بانک سرمایه را دارد. برهانی شش دوره در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته‌است.

پیشنهاد ترکیه

ملی پوش تیم ملی والیبال درخصوص شرایط خود و تیم ملی بانوان به صحبت پرداخت و همچنین تایید کرد که بخاطر اینکه بتواند حجاب خود را حفظ کند راهی لیگ ترکیه نشده است.

به گزارش تسنیم، مائده برهانی اظهار داشت:

نه مرحله اردوی آماده سازی را برای حضور دررقابت های AVC پشت سر گذاشته‌ایم. سه مرحله اردوی دیگر نیز پیش رو داریم. در ادامه تمرینات آماده‌سازی نیز به اردوی تدارکاتی مجارستان می رویم.

وی افزود:

اردوی مجارستان فرصت بسیار ایده آلی است که مسئولان فدراسیون برای آماده سازی بیشتر تیم ملی در نظر گرفته اند. این اردوی اروپایی تورنمنت چندجانبه ای است که به طور حتم تاثیر بسزایی در آمادگی بازیکنان دارد. این اردو قطعا یک شانس بسیار خوب برای دیده شدن بازیکنان نیزبه شمار می رود.
کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رسول آقچه لی

در شرایطی اردوهای تمرینی خود را پشت سر می‌گذاریم که تمامی بازیکنان به کسب نتیجه خوب در رقابت های پیش رو فکر می کنند. روحیه تیمی بسیار بالاست وتمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. من فکر می کنم قسمت اعظم ایجاد این روحیه مطلوب به خاطر وجود کادرفنی خوبی است که داریم.

برهانی یادآورشد:

در رقابت های AVC با تیم های قزاقستان، فیلیپین واسترالیا همگروه هستیم. به سختی کارمان فکر نمی کنیم. تلاش‌مان صعود از گروه و ارائه بازی‌های خوب در مراحل بالاتر است.
وی تصریح کرد:

بازی‌های آسیایی فرصت بسیار ایده‌آلی برای افزایش تجربه و بالا بردن انگیزه تیم بانوان بود. فرصت ایده آل و یک شانس برای والیبال بانوان بود. می‌توانستیم حتی نتیجه خوب نیز کسب کنیم. به طورحتم اگر دراین رقابت‌ها شرکت می‌کردیم با تجربه و آمادگی بالاتری در رقابت‌های تایلند حاضر می‌شدیم.
پشت خط زن تیم ملی والیبال بانوان درباره شرایط حضورش در لیگ برتر گفت:

فعلا هیچ کدام از تیم های داخلی وضعیت شان مشخص نیست و نمی‌توانم در این باره صحبتی کنم. اما مذاکراتی را با تیم‌های اروپایی دارم. پس از بازگشت از جام باشگاه‌های آسیا با یکی ازتیم‌های ترکیه ای صحبت کردم. ترک‌ها رقم قراردادی بسیار خوبی نیز پیشنهاد دادند اما با این که ترکیه کشور اسلامی است به هیچ وجه قبول نکردند که با حجاب اسلامی در تیم حضور داشته باشم. من به دلیل حفظ حجاب و پوشش پیشنهاد آنها را قبول نکردم.
مائده برهانی ادامه داد:

تیم «شومن» که سال گذشته با آنها قرارداد داشتم به دلیل مشکلات مالی از لیگ بلغارستان کنار کشیده

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بختیار رحمانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مائده برهانی
3.5/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه