بیوگرافی فاطمه اعتدادی

5 سال پیش
بیوگرافی فاطمه اعتدادی
Rate this post

بیوگرافی فاطمه اعتدادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فاطمه اعتدادی (زادهٔ ۲۴ دی ۱۳۶۷) بازیکن تیم فوتسال زنان مس رفسنجان است.

زندگینامه فاطمه اعتدادی

بیوگرافی فاطمه اعتدادی

فعالیت ورزشی

فاطمه اعتدادی سال گذشته در لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. او ملقب به ماشین گلزنی فوتسال ایران است. وی سال ۱۳۹۵ در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند و در این تورنمنت ۹ گل به ثمر برساند.

اعتدادی پس از موفقیت در مسابقات آسیایی به همراه تیم ملی راهی گواتمالا شد تا در مسابقات جام جهانی کوچک حضور یابد، اما تیم ایران در این رقابت‌ها تنها با شکست ژاپن عنوان هفتمی جهان را از آن خود کرد. همچنین در سال ۹۷ در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب جام قهرمانی آسیا و عنوان خانم گلی آسیا شدند و در پی آن به همراه تعدادی از نفرات تیم به برنامه پربیننده خندوانه دعوت شد.وی در تاریخ ۹۷/۰۵/۲۵ در پی کناره گیری تیم دانشگاه آزاد از لیگ به تیم مس رفسنجان پیوست.

خانم گل ایران

فاطمه اعتدادي در فصل گذشته چند بار پياپي عنوان خانم گلي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال بانوان را از آن خود كرد، خانم گلي كه پيش از اعزام به پرتغال از احتمال كسب عنوان بهترين گلزن جام جهاني كوچك توسط خودش خبر داده بود.

هر چند اعتدادي به اين هدف بزرگ نرسيد، اما بازي‌هاي بسيار درخشاني در جام جهاني از خود به نمايش گذاشت و شايد بهترين بازيكن ايران در اين رقابت‌ها بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دانا وولمر
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فاطمه اعتدادی
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • محمدبختیاری معروف به نویسنده ماسالی
    5 سال پیش

    فاطمه اعتدادی،دوست داشتنی وتلاشگر.
    باآرزوی موفقیت بیشتر.