بیوگرافی ابی وامباک

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ابی وامباک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مری ابیگیل «ابی» وامباک (به انگلیسی: Mary Abigail “Abby” Wambach) (زاده ۲ ژوئن ۱۹۸۰ میلادی در روچستر، نیویورک) بازیکن فوتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه ابی وامباک 

بیوگرافی ابی وامباک

فعالیت ورزشی

وی عضو تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا است.

او در پست مهاجم برای تیم مجیک جک بازی می‌کند.

وامباک با ۱۸۳ گل رکورد بیشترین تعداد گل بازیهای ملی در ورزش فوتبال در تاریخ جهان را دارد.

آنالیزور شبکه ESPN

تب داغ المپیک ۲۰۱۶ ریو این روزها تمام دنیا را فرا گرفته است. در این میان بین مهمترین شبکه های ورزشی جهان در خصوص پوشش بازی ها و دعوت از بهترین و به نام‌ترین مفسران، بازیکنان سرشناس و چهره های اجرا و مجری گری رقابت شدیدی شکل گرفته است. ESPN یکی از مطرح ترین شبکه های تلوزیونی ایالات متحده آمریکا است و همواره بهترین مجریان، گویندگان، مفسران ورزشی و گزارشگران در زمان رویدادهای ورزشی بسیار مهم در این شبکه حضور داشته اند.

اما اینبار یک رویداد ورزشی بسیار بزرگ رخ داده است، آنهم حضور ابی وامباک ، ستاره سابق تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به عنوان مفسر ورزشی در شبکه ESPN است.

ابی وامباک که بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۵ کانادا برای همیشه از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرده بود حال به عنوان مفسر در این شبکه حضور خواهد داشت. او قرار است مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۶ و المپیک ۲۰۱۶ ریو را تحلیل نماید.

اما این نخستین بار است که یک شبکه بسیار مطرح و معتبر ورزشی با یک زن برای تفسیر بازی ها قرارداد می بندد. اهمیت این موضوع برای هواداران این ورزشکار محبوب به حدی بود که این خبر میلیون ها بار توسط کاربران فیس بوک نشر داده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی بداوی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابی وامباک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه