بیوگرافی جردن نابز

5 سال پیش
بیوگرافی جردن نابز
Rate this post

بیوگرافی جردن نابز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جردن نابز (انگلیسی: Jordan Nobbs؛ زادهٔ ۸ دسامبر ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است. وی سابقه بازی در تیم ملی بانوان انگلیس را در ردهٔ بزرگسالان، زیر ۱۷ و زیر ۱٩ سال داشته است.

زندگینامه جردن نابز

بیوگرافی جردن نابز

فعالیت ورزشی

این هافبک گلزن، در سال ۲۰۱۰ جایزهٔ بهترین بازیکن جوان سال را کسب کرد. بازی‌های درخشان او در آرسنال وی را به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

علاقه به فوتبال

او می گوید : فکر میکنم علاقه به فوتبال همواره در زندگی من وجود داشته است.مادرم میگوید زمانی که بچه بودم هر چه جلوی پایم بود شوت میکردم. ۷ ساله که بودم به تیم فوتبال پیوستم و واقعا نمیدانم که دلیلش این بوده که میخواستم فوتبالیست شوم یا نه؟! فکر میکنم دلیل اصلی آن این است که من با آن متولد شدم. زمانی که خیلی جوان بودم برای این کار بیرون میرفتم اما زمان خاص و تاریخ خاصی را به خاطر نمی آورم. اما فکر میکنم ابتدا از ۷ سالگی شروع کردم و قبلش را درست به خاطر ندارم.

زمانی که به ساندرلند پیوستم و ۷ یا ۸ ساله بودم مقابل تیم پسرها بازی میکردیم. پدربزرگ، مادربزرگ و پدر و مادرم در طول روز شنبه به زمین می آمدند ناهار را برایم بسته بندی میکردند و روی نیمکت های مخصوص مینشستند. فقط همین را به یاد دارم و اینکه هر روزم را با عشق به فوتبال سپری میکردم. اینکه کجا بازی میکردیم یا چیزهایی شبیه به این من را آزار نمیداد بنابراین آن لحظه از دوران کودکی به خوبی در ذهن من ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امین جهان‌عالیان
دعوت به تیم ملی

زمانی که به تیم ملی زیر ۱۵ ساله هی انگلستان دعوت شدم ۱۲ ساله بودم و فکر میکنم این اولین باری بود که تیم زیر ۱۵ ساله ها در رقابتی شرکت میکرد. ما با ولز بازی داشتیم و من با آن سن کم کاپیتان تیمم بودم. ۱۳ ساله که بودم که از فاصله ی ۴۰ یاردی گل زدم بنابراین زمان خیلی خوبی برای من بود و آن دوران را به خوبی به خاطر دارم.

افتخارات ورزشی

Sunderland

FA Women’s Premier League Northern Division: 2008–۰۹
FA Women’s Cup: Runner-up 2008–۰۹

Arsenal

FA WSL: 2011, 2012
FA Women’s Cup: 2010–۱۱, ۲۰۱۲–۱۳, ۲۰۱۳–۱۴, ۲۰۱۵–۱۶
FA WSL Cup: 2011, 2012, 2013, 2015, 2017–۱۸

ملی

FIFA U-17 Women’s World Cup: Fourth place 2008
UEFA Women’s Under-19 Championship: 2009, Runner-up 2010
FIFA Women’s World Cup: Third place 2015
Cyprus Cup: 2013, 2015

شخصی

England Player of the Year: 2016

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جردن نابز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه