بیوگرافی حامد کمیلی

6 سال پیش
عکس اینستاگرامی حامد کمیلی
Rate this post

بیوگرافی حامد کمیلی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام
سیّد حامد کمیلی “زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در اصفهان” بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و دارای ۱۰ سال فعّالیّت تئاتر می‌باشد.

زندگینامه حامد کمیلی

بیوگرافی حامد کمیلی

آغاز کار هنری
کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشتهٔ تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر از جشنوارهٔ تئاتر فجر می‌باشد، که جایزه‌اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است.

حاشیه های حامد کمیلی
کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک، ساده و صمیمی یاد می‌کنند. در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می‌کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه‌مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد، وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امیدوار است که بتواند با توجّه به تأثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد. بازی او در فیلم «پایان‌نامه» که در آنچه که برخی آن را تحریف وقایع انتخابات ۱۳۸۸ می‌نامند، مورد انتقاد طیفی از جامعهٔ ایرانی قرار گرفت.

حامد کمیلی در دی ماه ۱۳۹۱ در برنامه هفت، با مجری‌گری فریدون جیرانی به گفت‌وگو نشست. کمیلی در بخش پایانی این مصاحبه گفت: «الآن فرصتی‌است که من از مردم عذرخواهی کنم، چون فیلم‌هایی از من دیدند که از من انتظار نداشتند. در یک سال اخیر فرصتی پیش‌آمد که من کارنامه کاری‌ام را در این مدت مرور کنم. در این مدت من فیلم‌هایی بازی کردم. ممکن است انتخاب‌های من غلط بوده یا شرایط دیگری پیش آمده باشد.»
او همچنین در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه ۱۳۹۰، عذرخواهی کرده بود. رشیدپور در این برنامه خطاب به کمیلی گفت: “حامد جان منظورت فیلم پایان‌نامه بود؟” کمیلی در پاسخ گفت: “آقای رشید پور مردم ما این‌قدر آگاه هستند که نیاز به توضیح اضافه نباشه. باز هم ازشون معذرت می‌خوام.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد ترابی

فعالیت‌های هنری حامد کمیلی

فیلم‌های سینمایی
۱۳۹۵ بوف کور
۱۳۹۵ ایتالیا ایتالیا
۱۳۹۴ سیانور
۱۳۹۲ خانه‌ای کنار ابرها
۱۳۹۰ زیباتر از زندگی
۱۳۸۹ پایان‌نامه
۱۳۸۹ اخلاقتو خوب کن
۱۳۸۹ هر چی خدا بخواد
۱۳۸۹ دردسر بزرگ
۱۳۸۸ دلقک‌ها
۱۳۸۸ پرستوهای عاشق
۱۳۸۸ شکلات داغ
۱۳۸۷ دو خواهر
۱۳۸۷ پسر آدم، دختر حوا
۱۳۸۷ تردید

سریال‌ها
۱۳۹۴ نفس گرم، محمدمهدی عسگرپور
۱۳۹۳ پرده نشین، بهروز شعیبی
۱۳۹۲ پروانه، جلیل سامان
۱۳۸۶ پیامک از دیار باقی
۱۳۸۶ خانه شش در
۱۳۸۶ نقش جهان
۱۳۸۶ ملک دل
۱۳۸۶ خط شکن
۱۳۸۶ اغما
۱۳۸۵ به دنیا بگویید بایستد
۱۳۸۵ پرواز در حباب

فیلم‌های تلویزیونی
۱۳۸۵ گوشه نشینان
۱۳۸۶ عبور از شب
۱۳۸۶ حرف ربط
۱۳۸۷ بگو که رؤیا نیست
۱۳۸۸ فراری
۱۳۸۸ طلاق به سبک ایرانی
۱۳۸۸ وقتی نبودم

تئاتر
۱۳۹۶ شوایک

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حامد کمیلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه