بیوگرافی فرنکی دی یونگ

5 سال پیش
بیوگرافی فرنکی دی یونگ
4.7/5 - (29 امتیاز)

بیوگرافی فرنکی دی یونگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرنکی دی یونگ (هلندی: Frenkie de Jong؛ زادهٔ ۱۲ مهٔ ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل هلند است.

زندگینامه فرنکی دی یونگ 

بیوگرافی فرنکی دی یونگ

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به آژاکس آمستردام و ویلم دوم اشاره کرد.

شایعه حضور در بارسلونا

فرنکی دی یونگ، هافبک-مدافع هلندی آژاکس به شایعات پیرامون انتقالش به بارسلونا واکنش نشان داد.

دی یونگ ۲۱ ساله که قابلیت بازی در خط دفاعی و خط میانی را دارد، از مدت‌ها پیش چشم مدیران بارسلونا را گرفته است. مذاکراتی با او و ایجنتش انجام شده اما همان طور که پیشتر هم گفته شد، آژاکس و مدیرورزشی‌اش، مارک اورمارس به هیچ عنوان حاضر به فروش دی یونگ در این تابستان نیستند. مذاکرات و تلاش‌های بارسلونا ادامه دارد. بارسا که پس از منتفی شدن خرید گریزمان، اولویتش را تقویت خط میانی قرار داده است.

دی یونگ در مصاحبه با خبرنگاران درباره آینده‌اش گفت:

رسانه‌های اسپانیایی را نمی‌خوانم اما دوستان و نزدیکان آنها را برایم می‌فرستند و از دیدنشان خوشحال می‌شوم. اما در حال حاضر قضیه چندان جدی نیست که بخواهم نگران آینده‌ام باشم. اینکه ایجنتم با بارسا یا هر باشگاه دیگری مذاکره کرده را نمی‌دانم. باید از خودش بپرسیم. مارک اورمارس به خودم گفت که نمی‌توانم آژاکس را ترک کنم. بنابراین حرف دیگری نمی‌ماند. فصل آینده کجا بازی می‌کنم؟ هیچ گاه نمی‌توانم با اطمینان در فوتبال حرف زد اما به نظر می‌رسد فصل بعد هم در آژاکس بازی خواهم کرد. در حال حاضر آنچه برای من اهمیت دارد این است که به خوبی استراحت و ریکاوری کنم تا بتوانم دوباره فوتبال بازی کنم. آینده خودش خواهد آمد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صدف خادم

ناگفته نماند که بارسلونا در حال حاضر تنها می‌خواهد خرید دی یونگ را نهایی کند و این احتمال کاملا وجود دارد که او را یک سال به اژاکس قرض بدهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرنکی دی یونگ
4.7/5 - (29 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه