بیوگرافی نبی کیتا

5 سال پیش
بیوگرافی نبی کیتا
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی نبی کیتا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نبی کیتا (انگلیسی: Naby Keïta؛ زادهٔ ۱۰ فوریهٔ ۱۹۹۵) یک بازیکن فوتبال اهل گینه است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال لیورپول بازی می‌کند.

زندگینامه نبی کیتا 

بیوگرافی نبی کیتا

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ و لایپزیگ اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال گینه بازی کرده است.

حضور در لیورپول

باشگاه لیورپول اعلام کرد که با لایپزیش برای انتقال نبی کیتا، هافبک ۲۲ ساله و گینه‌ای از ۱ جولای ۲۰۱۸ به توافق رسیده است. کیتا آخرین فصلش در بوندس لیگا را پشت سر می‌گذارد.

همان طور که از روز گذشته اعلام شد، نبی کیتا سرانجام به لیورپول پیوست. کیتا روز گذشته تست‌های پزشکی قرمزها را پشت سر گذاشت و لیورپول امروز خبر رسمی جذب او برای فصل بعد را اعلام کرد. لیورپول که تا همین یک ماه قبل پیشنهاد بیش از ۷۰ میلیون یورویی‌اش برای کیتا رد شده بود، حالا با رقم ۵۲ میلیون یورو یکی از ستاره‌های بوندس لیگا را صید کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیورپول، کیتای ۲۲ ساله پس از رسمی شدن انتقالش به لیورپول گفت:

خیلی خوشحالم که توافقی حاصل شد تا من از فصل بعد بازیکن لیورپول باشم. از فصل بعد عضوی از پروژه‌ای خواهم بود که به شدت مرا هیجان زده می‌کند. تعهدم به لایپزیش در مدت باقی مانده در بالاترین سطح خواهد ماند. همواره تمام توانم را در این پیراهن به کار گرفته‌ام و این روند تا سوت پایان آخرین بازی‌ام برای لایپزیش ادامه خواهد داشت. با مشخص شدن تیم آینده‌ام، می‌توانم تمام تمرکزم را روی کمک به لایپزیش قرار بدهم تا به دستاوردهای بزرگی در این فصل برسد. تا تابستان آتی که راهی لیورپول شوم، از راه دور، از هواداران پر و پا قرص آنها خواهم بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا قرا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نبی کیتا
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه