بیوگرافی لئوناردو بونوچی

5 سال پیش
بیوگرافی لئوناردو بونوچی
Rate this post

بیوگرافی لئوناردو بونوچی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لئوناردو بونوچی (به ایتالیایی: Leonardo Bonucci) (متولد ۱ مه ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال ایتالیایی و بازیکن تیم یوونتوس در سری آ ایتالیا است.

زندگینامه لئوناردو بونوچی 

بیوگرافی لئوناردو بونوچی

فعالیت ورزشی

وی در یوونتوس به شش قهرمانی متوالی در ایتالیا و ۳ سوپر کاپ ایتالیا و ۳ جام حذفی و ۲ نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته‌است. بونوچی در حال حاضر پس از انتقال به میلان پر درآمدترین بازیکن سری آ لقب گرفته‌است.

اینتر میلان
بونوچی فوتبالش را در تیم جوانان ویتربسه آغاز کرد و در تابستان ۲۰۰۵ به صورت قرضی عازم اینتر شد و برای این تیم بازی هم کرد. وی اولین بازی اش در سری آ را با پیراهن اینتر و برابر کالیاری انجام داد. این تنها بازی او با پیراهن اینتر می‌باشد.

باری
بونوچی در سال ۲۰۰۹ به جنوا پیوست و بلافاصله عازم کیوو شد. مالک جنوا و کیوو یک نفر بود و ایوان فاتیچ، که مالک مذکور است، تصمیم گرفت بونوچی برای تیم دیگرش بازی کند. بونوچی خیلی زود دوباره تیم عوض کرد و عازم باری شد و موفق شد در ترکیب اصلی این تیم، جایی برای خود دست و پا کند.

یوونتوس
در سال ۲۰۱۰، بونوچی با قراردادی ۴ ساله عازم یوونتوس شد. مبلغ قرارداد او، ۱۵٫۵ میلیون یورو بود. او همراه با این تیم و در کنار جورجو کیه‌لینی و آندره‌آ بارتزالی یکی از بهترین خطوط دفاعی دنیا را تشکیل دادند و ۶ بار قهرمان اسکودتو شدند. یوونتوس بعد از مدتی موفق شد در اروپا هم خودی نشان دهد و گورخرهای تورین به فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۱۵ رسیدند که بونوچی هم در آن بازی حضور داشت اما یووه، با نتیجه ۳–۱ مغلوب بارسلونا شد و از کسب قهرمانی، بازماند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غلامرضا تختی
بیماری پسر

سال بعد، پسر بونوچی دچار بیماری شد و وی نتوانست در برخی از بازی‌های یوونتوس و تیم ملی ایتالیا شرکت کند. او مدتی بعد در بازی برابر جنوا مصدوم شد و ۶۰ روز از میادین دور بود. در سال ۲۰۱۷، بونوچی در ترکیب تیم سال ۲۰۱۶ یوفا قرار گرفت و به عنوان بازیکن سال سری آ نیز شناخته شد. یووه، در فصل ۲۰۱۶–۱۷ هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما آن‌ها دوباره قهرمانی را از دست دادند؛ این بار برابر رئال مادرید و این بار با نتیجه ۴–۱.

میلان
بونوچی در ژوئیه ۲۰۱۷ با قراردادی ۵ ساله و به ارزش ۴۲ میلیون یورو به تیم میلان پیوست.

بازگشت به یوونتوس
در۲ آگوست ۲۰۱۸ به یوونتوس بازگشت جزئی از قرارداد متیو کالدرا با آث میلان بود.کالدرا و بونوچی به مقدار ۳۵ میلیون یورو معاوضه شدند.قرارداد او پنج ساله و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ است. بونوچی در بازگشت خود به یوونتوس اولین بازی خود را در سری آ با برد ۳-۲ مقابل کیه وو آغاز کرد.در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۸ بونوچی اولین گل خودش را در بازگشت به یوونتوس از آث میلان در برد ۳-۱ مقابل ناپولی زد.

تیم ملی
بونوچی سابقهٔ شرکت در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰، جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲، جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۳، جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ را دارد. وی ۸۰ بازی ملی و ۶ گل ملی را در کارنامه دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لئوناردو بونوچی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه