بیوگرافی فرزاد میلانی

5 سال پیش
عکس اینستاگرام فرزاد میلانی
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی فرزاد میلانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

فرزاد میلانی متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۶۲ آهنگساز، نوازنده، تنظیم‌کننده و خوانندهٔ ایرانی است.

زندگینامه فرزاد میلانی

بیوگرافی فرزاد میلانی

وی تحصیلات کارشناسی خود را در رشته فیزیک اتمی مولکولی در دانشگاه علم و صنعت ایران به پایان رساند و از همان زمان به فیزیکِ موسیقی و علم اکوستیک علاقمند شد. وی سپس تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی صوت در کشور استونی آغاز کرد.

آغاز کار هنری

او نواختن پیانو و آکاردئون را در کودکی بصورت خودآموز فراگرفت و سپس به آهنگ‌سازی و تنظیم روی آورد.

حاشیه ها

اولین آلبوم فرزاد میلانی
او اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «آکاردئون» در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد و پس از آن به انتشار چند تک‌آهنگ و اجراهای زنده خیریه برای موسسه محک و کودکان مبتلا به نقص ایمنی پرداخت.

اثر برجسته فرزاد میلانی
از میان کارهای فرزاد میلانی، نماهنگ «زنده موندن» با اجرای ناشنوایان به زبان اشاره، مورد توجه بسیاری واقع شد.

آلبوم دوم فرزاد میلانی
آلبوم بعدی او با نام «نوستالژینامه» با فضایی تلفیقی در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. میلانی برای آلبوم نوستالژینامه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر نامزد بخش آهنگسازی موسیقی تلفیقی باکلام و برنده لوح تقدیر برای این بخش شد.

فعالیت های هنری فرزاد میلانی

آثار:

آلبوم‌ها:

۱۳۹۶ – نُوستالژینامِه:
«نوستالژینامه»، آلبومی است که همزمان هم حس کهنگی دارد و هم بوی تازگی می‌دهد. «فرزاد میلانی» خوهاننده و تنظیم کننده آن با ذوق و سلیقه‌ای قابل توجه، یک تجربه لذتبخش را برای مخاطبانش رقم زده. ۱۱ قطعه به نام‌های «شانه»، «آمد نوبهار»، «مستُم مستُم»، «عقرب زلف»، «بارون بارونه»، «دختر بویر احمدی»، «دل دیونه» و «دلبر» برای این آلبوم انتخاب شده و به اجرا درآمده‌اند که ضبط آنها در استودیو شخصی «فرزاد میلانی»، «آرش میتویی»، استودیو ۵۴، «رهگذر هفت اقلیم»، استودیو شخصی «کایین»، استودیو «داون تاون موزیک» -تایوان- و استودیو خانه موسیقی، استونی- صورت گرفته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الیسون آندرس

۱۳۹۱ – آکاردئون (بی کلام):
آلبوم بی‌کلام آکاردئون، شامل دوازده قطعه با محوریت ساز آکاردئون و همراهی پیانو، گیتار باس و درامز، تلفیقی است نوین از موسیقی مقامی شرقی و فضاها، تم‌ها و هارمونی‌های غربی. فرزاد میلانی که آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی آکاردئون و پیانو را در این آلبوم بعهده دارد، در بعضی از قطعه‌ها برداشتی آوانگارد از سبک‌ جاز به مخاطب ارائه می کند. این آلبوم در بهار ۱۳۹۱ توسط انتشارات موسیقی آوا خورشید (بتهوون) روانه بازار شد. (ضبط موسیقی و میکس: فرزاد میلانی، مسترینگ: رضا عسگرزاده)

نمآهنگ ها:

تو یه فانوسی:
نماهنگ تو یه فانوسی با خوانندگی، آهنگ‌سازی و تنظیم فرزاد میلانی، ترانه‌سرایی عبدالجبار کاکایی و کارگردانی صبا مسجدیان با همکاری گروه هنر و سلامت، برای کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی ساخته شد.

زنده موندن:
نماهنگ زنده موندن با خوانندگی، آهنگ‌سازی، ترانه‌سرایی و تنظیم فرزاد میلانی و کارگردانی صبا مسجدیان برای نخستین بار در ایران به زبان اشاره فارسی توسط ناشنوایان و کم‌شنوایان اجرا شده است.

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی فرزاد میلانی

 

5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه