بیوگرافی مارکینیوس

5 سال پیش
بیوگرافی مارکینیوس
Rate this post

بیوگرافی مارکینیوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارکوس آواس کوریا (به پرتغالی: Marcos Aoás Corrêa) که بیشتر با نام مارکینیوس شناخته می‌شود، مدافع اهل برزیل است که در شهر سائوپائولو و در تاریخ ۱۴ مهٔ ۱۹۹۴ به دنیا آمده‌است.

زندگینامه مارکینیوس

بیوگرافی مارکینیوس

فعالیت ورزشی

او هم‌اکنون به عنوان مدافع برای تیم فوتبال پاریسن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل بازی می‌کند. پست اصلی مارکینیوس دفاع وسط است ولی توانایی بازی به عنوان دفاع راست را نیز دارد.

مارکینیوس در تیم‌های فوتبال کورینتیانس،[باشگاه فوتبال آ.اس. رم|آ.اس. رم]]، پاری سن ژرمن سابقهٔ حضور دارد. این بازیکن همچنین در سال ۲۰۱۱ برای زیر ۱۷ سال برزیل، در ۲۰۱۴ برای زیر ۲۰ سال برزیلو در ۲۰۱۶ برای زیر ۲۳ سال برزیل به میدان رفته‌است.

تمدید با پاریسن ژرمن

مارکینیوس، مدافع پاری سن ژرمن با امضای قراردادی جدید با تیم پاریسی تا سال ۲۰۲۲، به شایعات در مورد ترک این باشگاه پایان داد.

مارکینیوس در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه گفت:”همیشه گفته ام که از بازی در پاری سن ژرمن خوشحالم و این قرارداد نیز تعهد من را به باشگاه ثابت می کند.

از بودن در این تیم و بازی در کنار بازیکنان آن احساس بسیار خوبی دارم. من بهترین باشگاه ممکن را برای شکوفا شدن پیدا کردم و امیدوارم عناوین زیادی را کسب کنیم.

در چهار سال گذشته من به همراه تیم رشد کردم و این فرصت برای من ایجاد شد تا در تیم ملی حضور پیدا کنم. با اشتیاق منتظر شروع پیش فصل و بازی در کنار هم تیمی هایم هستم. مطمئنا بیشترین تلاش خود را خواهم کرد تا در ماه های آینده هوادارانتیمم را راضی و خوشحال کنم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیل جونز

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مور قرارداد مارکینیوس گفت:”تمدید قرارداد مارکینیوس مرا بسیار راضی و خوشحال کرد. جدا از اینکه او بازیکن خوبی است، شخص بسیار خوب و محترمی است. او پس از پیوستن به این باشگاه ارتباطی قوی با هواداران و شهر پاریس برقرار کرد.

مارکینیوس در این چهار سال پیشرفت چشمگیری داشته است و عمیقا معتقد است که پاری سن ژرمن می تواند حس جاه طلبی او را راضی کند.”

افتخارات ورزشی

Corinthians

Copa Libertadores: 2012

Roma

Coppa Italia runner-up: 2012–۱۳

Paris Saint-Germain

Ligue 1: 2013–۱۴, ۲۰۱۴–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۷–۱۸
Coupe de France: 2014–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
Coupe de la Ligue: 2013–۱۴, ۲۰۱۴–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
Trophée des Champions: 2014, 2015, 2017, 2018

زیر ۱۷ ساله های برزیل

South American Under-17 Football Championship: 2011

زیر ۲۱ ساله های برزیل

Toulon Tournament: 2014

زیر ۲۳ ساله های برزیل

Olympic Gold Medal: 2016

فردی

UNFP Ligue 1 Team of the Year: 2017–۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارکینیوس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه