بیوگرافی خوآن برنات

5 سال پیش
بیوگرافی خوآن برنات
4.2/5 - (16 امتیاز)

بیوگرافی خوآن برنات به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خوآن برنات ولاسکو (اسپانیایی: Juan Bernat Velasco؛ زادهٔ ۱ مارس ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است. او در عضویت باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌باشد.

زندگینامه خوآن برنات 

بیوگرافی خوآن برنات

فعالیت ورزشی

حضور در پاریسن ژرمن

پاری سن ژرمن در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب مدافع از بایرن مونیخ کرد و به جز برنات، علاقمند به انتقال ژروم بواتنگ هم بود اما در نهایت موفق شد تنها برنات مدافع اسپانیایی بایرن را جذب کند.

قرارداد برنات ۳ ساله و با مبلغ ۱۳٫۵ میلیون یورو نهایی شد و باشگاه فرانسوی بالاخره در آخرین روز موفق شد بازیکن مورد نظر خود را جذب کند. برنات از سال ۲۰۱۴ و بعد از جدایی از والنسیا راهی بایرن مونیخ شد و در ۱۱۳ بازی توانست ۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده و ۴ بار متوالی بوندسلیگا را با لباس باواریایی ها فتح کند.

صحبت در مورد بایرن مونیخ

بیلد معتقد است این دفاع چپ اسپانیایی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان پیروزی ۵-۰ این تیم مقابل آمیان با دادن یک پاس گل و نقش‌آفرینی موثر در یکی دیگر از گلهای تیمش نشان داده که چه بازیکن بزرگی است و البته بعد از بازی با پاسخ ندادن به انتقادهای اولی هوینس نشان داده که شخصیت بزرگی هم دارد.

چرا که بعد از پایان بازی PSG و آمیان، خبرنگاران برنات را دوره کرده بودند و از او می‌خواستند به حرفهای تند هوینس واکنش نشان دهد ولی خوان برنات به هیچ وجه حاضر نشد مقابله به مثل کرده و با حرفهای تند پاسخ اولی هوینس را بدهد. برنات تنها گفت:” بله این حرفها را شنیده‌ام ولی چیزی ندارم که درباره‌اش بگویم. به من از بچگی آموخته‌اند که همیشه خدا را شکر کنم و راضی باشم”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شادی پریدر

وی گفت:” من همیشه قدردان بایرن مونیخ و هوادرانش خواهم بود و از آنها به خاطر چهار سالی که اجازه دادند در آن باشگاه بازی و زندگی کنم سپاسگزارم. من برای مردم باواریا بهترین آرزوها را دارم. من از دوران زندگی‌ام در آنجا خاطرات خیلی خوبی دارم که از به خاطر آوردن‌شان لذت می‌برم”.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Bayern Munich

Bundesliga: 2014–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
DFB-Pokal: 2015–۱۶
DFL-Supercup: 2016, 2018

ملی

زیر ۱۹ ساله های اسپانیا

UEFA European Under-19 Championship: 2012

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خوآن برنات
4.2/5 - (16 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه