بیوگرافی فراز فاطمی

5 سال پیش
4.5/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی فراز فاطمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فراز فاطمی (زاده ۱۲ تیر ۱۳۵۶ در شیراز) بازیکن فوتبال ایرانی بوده‌است.

زندگینامه فراز فاطمی 

بیوگرافی فراز فاطمی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در باشگاه‌های فجر شهید سپاسی، استقلال و پرسپولیس را دارد. فراز فاطی از ۷ آبان ۹۷ مدیر فنی باشگاه فوتبال سردار بوکان است.

استقلالی یا پرسپولیسی ؟

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس می گوید برایش این دو تیم هیچ تفاوتی ندارند. فراز فاطمی، بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که داربی هشتاد و پنجم را چطور ارزیابی می کند؟ اظهار کرد:داربی شرایط خاص خود را دارد. مربیان خارجی هم در این بازی انگیزه های زیادی دارند. مطمئنا شفر چون اولین داربی اش را پشت سر می گذارد با انگیزه زیادی کار را جلو می برد. در کل من فکر می کنم که بازی با تساوی به پایان برسد. پرسپولیس تیم هماهنگی است، چون بازیکنان و کادرفنی این تیم مدت ها است که با هم کار می کنند. هر چند با شکست برابر الهلال کمی این تیم افت کرده است. باز هم می گویم که داربی قابل پیش بینی نیست ولی من فکر می کنم که بازی یک بر یک شود.

او در پاسخ به این سوال که بالاخره فراز فاطمی را باید استقلالی دانست یا پرسپولیسی؟ اظهار کرد:واقعا برای من فرقی نمی کند در هر دو تیم دو، سه سال بازی کرده ام و هر دو را دوست دارم. با هر دو تیم قهرمان شده ام و خاطرات خیلی خوبی دارم. برای همین می گویم که هیچ فرقی این دو تیم برایم ندارد. سال ۸۶ با پرسپولیس قهرمان شدم و نیم ساعت داشتم گریه می کردم و با استقلال هم قهرمان شدم و بسیار خوشحال بودم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سردار آزمون
خاطرات داربی

بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس درباره خاطراتش از داربی هایی که به میدان رفته است، گفت :من در ۱۰ داربی حاضر بودم ولی در سه داربی به میدان رفتم. مثلا در داربی که پرسپولیس دو بر یک استقلال را برد من روی نیمکت بودم و چون تیم نیاز به گلزنی نداشت، من روی نیمکت بودم. بهترین خاطره ام زمانی بود که در سال ۸۶ در تیم افشین قطبی حاضر بودم و پرسپولیس یک گل از استقلال عقب بود.

دقیقه ۶۵ بود که قطبی به من گفت برو داخل زمین. به همه بازیکنان گفتم که توپ را آنجا بیاندازند که تو آن جایی. مطمئنم این گونه گل می زنیم. ۱۰ دقیقه بعد شیث رضایی یک توپ بلند برای من فرستاد و من به هوا پریدم. مدافعان استقلال فکر کردند که من می خواهم توپ را بزنم و به هوا پریدند ولی توپ به محسن خلیلی رسید و او توپ را گل کرد. چون من در داربی ها هیچ وقت طعم شکست را تجربه نکردم خاطره تلخی از این بازی ندارم.

افتخارات ورزشی

لیگ برتر ایران

پرسپولیس

قهرمان جام خلیج فارس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فراز فاطمی
4.5/5 - (12 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه