بیوگرافی عزت‌الله پورقاز

5 سال پیش
بیوگرافی عزت‌الله پورقاز
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی عزت‌الله پورقاز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عزت‌الله پورقاز (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۶۶ – بندر ترکمن) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس توپ می‌زند.

زندگینامه عزت‌الله پورقاز

بیوگرافی عزت‌الله پورقاز

فعالیت ورزشی

از تیم‌هایی که وی در آن‌ها بازی کرده‌است می‌توان به ایرانجوان بوشهر و اتکا گلستان اشاره کرد.

وی در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

دروازه‌بانی در تیم ملی

در ۲۶ آبان ۹۴ تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در مقابل تیم ملی گوام قرار گرفت. در دقیقه ۷۱، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی، با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و به دلیل اتمام تعویض‌های ایران، عزت‌الله پورقاز درون دروازه ایستاد. این بازی در نهایت با نتیجهٔ ۰–۶ به نفع ایران به پایان رسید.

انتقاد از نحوه برخورد با کرانچار

وی در مورد اینکه گفته می شود قبل از بازی با ذوب آهن مدیریت سپاهان به کرانچار اولتیماتیوم داده بود اظهار کرد: «چنین چیزی صحت ندارد. در هیچ کجای دنیا یک باشگاه با سه بازی در مورد بازیکنان و کادرفنی اش تصمیم گیری نمی کند.باشگاه سپاهان به اندازه کافی بزرگ و حرفه ای است و نیازی ندارد دست به چنین کارهایی بزند، معمولا هفته های اول رقابت های لیگ برتر تیم تا به هماهنگی برسد زمان می برد به همین دلیل عدم نتیجه‌گیری ما در سه بازی قبل موضوع طبیعی بود . به طور حتم در بازی های بعدی پیروزی های بیشتری به دست می آوریم و امسال سپاهان با شرایطی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ خواهد بود.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بوریا والرو
پورقاز در مورد خط دفاعی سپاهان گفت:

« بازیکنان خط دفاعی سپاهان امسال برای اولین بار است که کنار هم بازی می‌کنند و طعبیی است که در ابتدا آن هماهنگی لازم را با هم نداشتیم اما به مرور زمان هماهنگی‌مان بیشتر شد. تا به اینجای کار هماهنگی خوبی باهم داشتیم و شرایط بد نبوده اما از حالا به بعد بهتر هم خواهد شد.»

وی در مورد بازی مقابل سپیدرود اظهار کرد: «در این بازی ما میزبان هستیم و همین موضوع یک امتیاز برای ما محسوب می شود؛ تمام تلاشمان را می کنیم تا سه امتیاز این بازی را در خانه خودمان به دست بیاوریم. سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده امسال هم مدعی خواهد بود. یکی از دلایلی که باعث شد من به سپاهان بیایم همین موضوع بود که این تیم برای قهرمانی تلاش می‌کند و هفته به هفته هم بهتر می شویم.»

پورقاز در مورد حضور دوباره‌اش در تیم ملی ایران برای بازی مقابل کره جنوبی و سوریه گفت: «من از ابتدای فصل تلاش کردم تا خوب بازی کنم و نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. اگر دوباره دعوت شوم مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عزت‌الله پورقاز
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه