بيوگرافی تینا آخوندتبار

6 سال پیش
عکس اینستاگرام تینا آخوندتبار
1.5/5 - (2 امتیاز)

بيوگرافی تینا آخوندتبار همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

زندگینامه تینا آخوندتبار

بيوگرافی تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید. آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید.

حاشيه ها

ازدواج با حامد کمیلی
انتشار یک عکسی منشوری در کنار حامد کمیلی شایعه ازدواج آن دو را بر سر زبان ها انداخت، اما در نهایت این ازدواج به سرانجام نرسید و عکس مدتی این دو را وارد حاشیه سنگینی کرد.

ورزشکار حرفه ای
او می گوید: ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته‌ کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی‌ ام را تخلیه کنم. یکی از دوستانم موی‌ تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی‌ تای ‌کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته‌ ام رسیدم.

شباهت چهره به الناز شاکردوست
او می گوید: خیلی ها وقتی من را می بینند می گویند شبیه به الناز شاکردوست هستم. ولی خودم به این شباهت فکر نمی کردم اما عکاسان مختلف به من گفتند که شبیه ایشان هستم اما من می گویم که آدم ها کاراکترهای مختلفی دارند. در تمام دنیا هستند آدم هایی که ته چهره شان شبیه یک کسی باشد و این طبیعی است اما بیشتر شباهت ها ظاهری است و افراد به لحاظ رفتاری با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی ثریا قاسمی

عمل بینی و بوتاکس
او می گوید: وقتی در برنامه ای با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند عده ای هم استقبال کردن من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم.

اسم اصلی ام پونه است
او می گوید: اسم شناسنامه‌ ای که خانواده من را صدا می‌زنند، پونه است. خودم به دلیل علاقه زیادی که به تینا داشتم این اسم را برای خودم جا انداختم در واقع اسم پونه، مورد علاقه خانواده‌ام بوده اما من علاقه شدیدی به اسم تینا دارم و از آن اسم انرژی می‌ گیرم.

فعاليت های هنری تینا آخوندتبار

سینمایی
سال نام فیلم کارگردان
۱۳۸۸ طلاق به سبک ایرانی فرید کلهر
۱۳۸۹ هر چی خدا بخواد نوید میهن‌دوست
۱۳۸۹ آزادراه (فیلم) عباس رافعی
۱۳۹۰ خودزنی (فیلم) احمد کاوری
۱۳۹۱ رسوایی (فیلم) مسعود ده‌نمکی
۱۳۹۱ متل قو (فیلم) مسعود نوابی
۱۳۹۳ باج بهمن گودرزی
۱۳۹۳ بی خوابی اسب‌ها شهرام اسدزاده
۱۳۹۳ آن آواز غمناک آرش سنجابی

سریال
سال نام فیلم کارگردان
۱۳۹۱ دختران حوا (مجموعه تلویزیونی) حسین سهیلی‌زاده
۱۳۹۱ دیوار (مجموعه تلویزیونی) سیروس مقدم
۱۳۹۵ آرام می‌گیرم

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی تینا آخوندتبار
1.5/5 - (2 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • امیر
    5 سال پیش

    عکسای جدید باقدیم خیلی فرق دارن اثرات تزریق لب رفته !جراحی بینی هم به کنار.