بیوگرافی مهرداد محمدی

5 سال پیش
2.4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی مهرداد محمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهرداد محمدی یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می‌کند.

زندگینامه مهرداد محمدی

بیوگرافی مهرداد محمدی

فعالیت ورزشی

وی یکی از بهترین پا چپ های ایران است. برادر دوقلوی او، میلاد محمدی نیز عضو باشگاه فوتبال احمد گروزنی در لیگ برتر فوتبال روسیه است. وی همچنین سابقهٔ بازی برای تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه دارد.

زندگی حرفه‌ای
مهرداد محمدی در تابستان سال ۱۳۹۳ به باشگاه راه آهن پیوست.

در آخرین روزهای بهار سال ۱۳۹۵ در حالی که همه فکر می‌کردند او در مسابقات لیگ برتر فصل ۹۵–۹۶ با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت به باشگاه سپاهان پیوست.

فوتبالیست های جذاب دنیا

دو فوتبالیست دوقلوی جذاب در دنیا از نگاه یک نشریه اسپانیایی میلاد و مهرداد محمدی می باشند این دو برادر فوتبالیست ایرانی که یکی از آن ها در باشگاه سپاهان فعالیت می کند و دیگری در یک باشگاه لیگ برتر روسیه توپ می زند به عنوان زیباترین بازیکنان دوقلو در جهان شناخته شده اند. اما میلاد محمدی ملی پوش حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک پرتاب زیبا در در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا سوژه رسانه ها شده است

برادران محمدی از سوی این نشریه اسپانیایی به عنوان زیباترین و جذابترین بازیکنان ایران حال حاضر فوتبال جهان انتخاب شد.

نشریه فوتبالی مارکا در ادامه نوشت :میلاد محمدی پرتابگر زیبای بازی دو تیم ملی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و بردارش مهرداد محمدی که در باشگاه سپاهان لیگ برتر ایران فعالیت می کند از بهترین بازیکنان و جذابترین بازیکنان ایران هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماتئو موساکیو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرداد محمدی
2.4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه