بیوگرافی موسی کولیبالی

5 سال پیش
4.3/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی موسی کولیبالی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

موسی کولیبالی (انگلیسی: Moussa Coulibaly؛ زادهٔ ۱۰ مارس ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل مالی است.وی در سال ۲۰۱۳ وارد فوتبال ایران شد و سه سال در تیم استقلال خوزستان زیر نظر عبدالله ویسی کار کرد.

زندگینامه موسی کولیبالی

بیوگرافی موسی کولیبالی

فعالیت ورزشی

در سال ۲۰۱۶ قهرمان ایران شد.

پس از انتخاب عبدالله ویسی به سرمربیگری سپاهان، همراه وی در سال ۲۰۱۶ به سپاهان پیوست.

موسی کولیبالی چهره‌ای شناخته شده در فوتبال ایران است.

مدافع ۲۴ ساله و اهل کشور مالی در سال ۹۲ و در زمان حضور عبدالله ویسی در استقلال خوزستان به این تیم پیوست و تا انتهای لیگ پانزدهم نیز در این تیم حضور داشت. این بازیکن در ابتدای لیگ شانزدهم همراه با عبدالله ویسی از استقلال خوزستان جدا شد و به تیم سپاهان پیوست تا در تیم جدیدش نیز شاگرد این مربی باشد.

کولیبالی دوباره با عقد قراردادی جدید به تیم استقلال خوزستان پیوست و یا بهتر است بگوییم بازگشت. این مدافع در حالی بار دیگر به تیم استقلال خوزستان بازگشت که شاهد حضور دوباره عبدالله ویسی در این تیم خوزستانی بودیم.

قرارداد ۶۰ میلیونی

کولیبالی که اولین قراردادش در ایران و با همین تیم استقلال خوزستان تنها «۶۰» میلیون تومان بود، روز گذشته قراردادی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با این باشگاه امضا کرد. ۹۰۰ میلیون تومانی که البته به صورت خالص به این بازیکن پرداخت شده و به این ترتیب مالیات این مبلغ بر عهده باشگاه استقلال خوزستان است تا جمع مبلغ پرداختی و مالیات مربوطه از میلیارد عبور نماید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وولودیمیر پریموف

نکته دیگر در خصوص این بازیکن این است که او پنجمین سال حضورش در فوتبال ایران را در حالی آغاز می‌کند که همواره در طول همه سال‌های حضورش در فوتبال ایران بازیکن تیم هایی بوده که عبدالله ویسی هدایت آن را بر عهده داشته و به جز مقطع نسبتا کوتاهی که بعد از برکناری ویسی از سپاهان این بازیکن زیر نظر کرانچار کار کرد، در همه سالهای حضورش در لیگ برتر شاگرد ویسی بوده است.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در اظهار نظری اعلام کرده بود حاضر است قراردادی چند ساله با بردیف سرمربی کازان ببندد، این بازیکن اهل کشور مالی بدون آن که مثل سردار آزمون اعلام کند، قلبا قراردادی بلند مدت با ویسی بسته و در ایران تنها با این مربی کار می کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی موسی کولیبالی
4.3/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه