بیوگرافی کیروس استنلی

5 سال پیش
بیوگرافی کیروس استنلی
Rate this post

بیوگرافی کیروس استنلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیروس استنلی سوارز فراز (به لاتین: Kiros Stanlley Soares Ferraz) (زاده ۲۱ اوت ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال حرفه‌ای برزیلی است. او هم‌اکنون در باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه کیروس استنلی 

بیوگرافی کیروس استنلی

فعالیت ورزشی

کیروس اکثریت حرفه خود را در لیگ برزیل با حضور گاه به گاه در فصل دوم، سوم و چهارم بازی کرد.

کیروس در سال ۲۰۱۶ به باشگاه کیوتو سانگا پیوست.

در ابتدای لیگ هفدهم جام خلیج فارس ایران تیم ذوب آهن اصفهان اقدام به جذب این مهاجم برزیلی کرد. کیروس هرچند در ابتدای فصل با مصدومیت مواجه شد اما در نهایت با انجام ۲۱ برای این تیم موفق به ثبت ۹ گل شد.

پس از پایان لیگ هفدهم کیروس با امضای قرار دادی به سپاهان اصفهان پیوست. قدرت سرزنی و موفقیت بالا در نبردهای هوایی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازیکن بلند قامت می‌باشد.

به دنبال آقای گلی

کی روش استنلی مهاجم بلند قامت سپاهان در فصل جاری یکی از بهترین نفرات این تیم بوده و با گل های حساسی که برای طلایی پوشان فوتبال اصفهان زده، به نوعی عصای دست امیر قلعه نویی شده است.

کی روش استنلی تا این جای رقابت های لیگ برتر ۹ گل برای تیمش به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان قرار دارد. جدی ترین رقیب استنلی در جدول گلزنان آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی بود که حالا با باشگاهش به اختلاف خورده و ایران را ترک کرده است.

اینطور که از شواهد پیدا است استوکس دیگر به ایران برنمی گردد و از آنجایی که نفرات بعدی در جدول گلزنان ۵ گله هستند کی روش استنلی با خیالی آسوده می تواند به کار ادامه دهد. این مهاجم برزیلی اگر روند خوب خودش را ادامه دهد حالا جدی ترین شانس آقای گلی است و به نظر می رسد رقبایش نیز کار سختی برای رسیدن به او در جدول گلزنان خواهند داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید معروف

البته کی روش از بازی فردا محروم است تا این هفته لیگ در غیاب آقای گل ها برگزار شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیروس استنلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه