بیوگرافی ایمن حسین

5 سال پیش
بیوگرافی ایمن حسین
Rate this post

بیوگرافی ایمن حسین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایمن حسین (زاده ۲۲ مارس ۱۹۹۶) بازیکن فوتبال عراقی است که هم‌اکنون در صفاقسی در لیگ دسته اول فوتبال تونس بازی می‌کند.

زندگینامه ایمن حسین 

بیوگرافی ایمن حسین

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم ملی فوتبال عراق را دارد.

ماجرای انتقال به پرسپولیس

در شرایطی که پرسپولیس از نقل و انتقالات تا نیم فصل لیگ هجدهم محروم بود، مذاکرات برای جذب و تقویت تیم را در ادامه فراهم کرده بود. بر این اساس آنها طی تابستان از انتقال مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی به طور رسمی خبر داده و قرارداد این بازیکنان را به امضا رسانده بودند.

با این حال در شرایطی که حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست وقت سرخپوشان خبر مربوط به حضور ایمن حسین، مهاجم عراقی را به این تیم تکذیب کرده بود، مدیربرنامه این بازیکن دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود از حضور این ستاره عراقی در جمع شاگردان برانکو خبر داد.

مدیربرنامه ایمن حسین در این پست و با نمایش برگه‌ای که سربرگ باشگاه پرسپولیس در آن کاملا مشخص است، به شایعات در مورد حضورش در جمع سرخپوشان دامن زده است و باید دید مدیران این تیم چه واکنشی به این ماجرا خواهند داشت.

طبق پیگیری صورت گرفته مشخص شد پیش قرارداد این مهاجم عراقی با پرسپولیس به امضا رسیده و او روز یکشنبه با حضور در تهران کارهای نهایی انتقالش به این باشگاه را به انجام خواهد رساند.

با توجه به اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول قادر به سود بردن از بازیکن تازه وارد نخواهد بود باید دید شرایط این انتقال به چه شکل است و آیا او برای نیم فصل به تیمی دیگر انتقال می‌یابد یا همانند مهدی شریفی با تمرین در کنار سرخپوشان خود را برای هفته شانزدهم فوتبال ایران مهیا می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوزی التیدور

سرانجام این هافبک عراقی مدت‌ها مدنظر پرسپولیس  بود

و حتی توافقی نیز صورت گرفت اما در نهایت با پیوستن این

بازیکن به تیم تونسی پرونده انتقالش به سرخ های پایتخت

بسته شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایمن حسین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه