بیوگرافی علا عبدالزهره

5 سال پیش
بیوگرافی علا عبدالزهره
Rate this post

بیوگرافی علا عبدالزهره به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علا عبدالزهره (۲۲ دسامبر ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل عراق است که سابقه حضور در تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر ایران را دارد. عبدالزهره اکنون عضو تیم باشگاه الشرطه است.

زندگینامه علا عبدالزهره 

بیوگرافی علا عبدالزهره

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال عراق بازی کرده‌است.

عبدالزهرا به دلایل نامعلوم ناگهان از جمع تراکتوری‌ها جدا شد و با فسخ قرارداد به کشورش بازگشت و حالا مشخص است علت جدایی او از تراکتورسازی موضوع دوپینگ وی بوده‌است.

احمد هاشمیان رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این باره به «ورزش سه» گفت: این خبر درست است. اگر خاطرتان باشد در یک مقطع کمیته ملی مبارزه با دوپینگ چند نمونه از بازیکنان لیگ‌برتری گرفت و در آن تست دوپینگ علا عبدالزهرا که در آن زمان عضو تراکتورسازی بود، مثبت اعلام شد. البته کار از دست ما خارج بود و من نمی‌دانم چرا این حکم به او ابلاغ نشد.

اینکه آیا دوپینگ هافبک ملی‌پوش عراق قابل پیگیری هست یا نه هنوز مشخص نیست اما با توجه به تأیید این مسئله از سوی مقامات رسمی باید این خبر را پیگیری کرد.

علاء عبدالزهرا در دقیقه ۷۰بازی تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس وارد زمین شد و بعد از آن بود که تراکتورسازی برابر تیم پرسپولیس در حالی که ۱–۱ بود با حساب ۳–۱ برنده شد. این آخرین بازی علاءعبدالزهرا برای تیم تراکتورسازی بود وازآن به بعد که معلوم شد او دوپینگی است از بازی او ممانعت به عمل آمد، عبدالزهرا همان بازیکنی بود که در جام ملتهای آسیا، جنجال دوپینگ علیه او از سوی ایران و بعد از باخت تیم ملی از عراق در ضربات پنالتی به وجود آمد، در واقع، باید گفت یک بازیکن دوپینگی از عوامل باخت پرسپولیس برابر تراکتورسازی در دور رفت بود. نام وی در برخی رسانه‌های ایرانی علاء عبدالزهرا نوشته شده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اروین انگاپت
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علا عبدالزهره
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه