بیوگرافی بغداد بونجاح

5 سال پیش
بیوگرافی بغداد بونجاح
2.7/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی بغداد بونجاح به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بغداد بونجاح زادهٔ ۳۰ نوامبر ۱۹۹۱ بازیکن فوتبال اهل الجزایر است. او هم‌اکنون در لیگ ستارگان قطر در السد بازی می‌کند.

زندگینامه بغداد بونجاح

بیوگرافی بغداد بونجاح

فعالیت ورزشی

او همچنین سابقه بازی در تیم ملی فوتبال الجزایر را دارد. بونجاح با ۳۶ گل در صدر جدول برترین گلزنان سال ۲۰۱۸ قرار گرفته‌است.

قرارگیری در فهرست منتخب بازیکنان آفریقایی

بغداد بونجاح در سال ۲۰۱۸ اگر چه به همراه السد نتوانست قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند اما با زدن ۵۹ گل در بازی های مختلف بهترین عملکرد را داشته است و حتی تعداد گل های او بالاتر از مسی و کریس دو ستاره شاخص فوتبال جهان است.

طبیعتا این انتخاب یک افتخار بزرگ برای فوتبال قطر و باشگاه السد خواهد بود. بونجاح در شرایطی در تیم منتخب قاره آفریقا قرار گرفته که عضو تیم السد است و در لیگ ستارگان قطر به میدان می آید و این اعلام طبیعتا می تواند روی حضور ستاره های شاخص فوتبال جهان در لیگ ستارگان قطر تاثیر مثبت داشته باشد.

در تیم منتخب قاره آفریقا در سال ۲۰۱۸ أندری أونانا در خط دروازه جای گرفته است. خط دفاعی را کولیبالی، بن عطیة، وأشرف حکیمی تشکیل می دهند. در خط هافبک به نام هایی چون فضم کلا من زیاش، توماس، مانی و بیبی اشاره شده است و اما سه مهاجم برتر قاره آفریقا در سال ۲۰۱۸ از نگاه سایت گل: أوبامیانگ، صلاح وبونجاح.

بازیکن مورد علاقه تیم های بزرگ

در اولین روز سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه تلویزیونی صدی الملاعب عربستان که یکی از معروف ترین برنامه های ورزشی این کشور محسوب می شود، در شبکه های اجتماعی از فوتبالدوستان عرب زبان خواست که آرزوی نقل و انتقالاتی خود در سال جدید میلادی را اعلام کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باستیان شواینشتایگر

در این بین بازار کری خوانی بسیار داغ بود اما هواداران پرتعداد تیم الاتحاد که تیمشان در وضعیت نابسامانی به سر می برد و از وزیر ورزش عربستان قول خرید یک مهاجم را گرفته اند، حسابی برای خود رویا بافی کردند و خواستار خرید چند بازیکن نامدار شدند.

در بین بازیکنان مورد علاقه الاتحادی ها، نام ۲-۳ بازیکن بیش از بقیه به چشم می خورد. یکی بغداد بونجاح که به تازگی با السد تمدید کرده اما در ماه های اخیر شایعه انتقالش به الاتحاد نیز شنیده می شد و دیگری عمر عبدالرحمان ستاره الهلال که به دلیل مصدومیت جام ملت های آسیا را از دست داد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

ستاره ساحلی

جام تونس: ۲۰۱۲، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵
جام کنفدراسیون‌های آفریقا: ۲۰۱۵

السد

جام ولیعهد قطر: ۲۰۱۷
جام امیر قطر: ۲۰۱۷
جام شیخ جاسم قطر: ۲۰۱۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بغداد بونجاح
2.7/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه