بیوگرافی آندره سیلوا

5 سال پیش
4.5/5 - (60 امتیاز)

بیوگرافی آندره سیلوا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آندره میگل والنته دا سیلوا (پرتغالی: André Miguel Valente da Silva؛ زادهٔ ۶ نوامبر ۱۹۹۵) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه سویا و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

زندگینامه آندره سیلوا 

بیوگرافی آندره سیلوا

فعالیت ورزشی

آندره سیلوای متولد ۱۹۹۶، فوتبال را به شکل حرفه‌ای از باشگاه سالگیروش کشورش آغاز کرد و علی‌رغم پیشنهاد نیم میلیون یورویی از دراگوناس (تیمی در حومه شهر پورتو)، در سال ۲۰۱۱ به تیم نوجوانان باشگاه پورتو پیوست. او که ابتدا یک هافبک میانی محسوب می‌شد و به دکوی جدید شهرت یافته بود، رفته رفته خود را در پورتو جا انداخت و عرض ۲ سال به تیم دوم این باشگاه توانست راه یابد. مربیان آندره خیلی سریع متوجه نبوغ او مقابل دروازه رقبا شدند و تصمیم گرفتند علی‌رغم خالی بودن جای او در مرکز زمین وی را در پست شماره ۹ بازی دهند.

همه چیز برای سیلوا عالی پیش رفت و وی که قبلاً در تیم‌های باشگاهی و زیر ۱۶، ۱۷ و ۱۸ ملی پرتغال در مرکز زمین انجام وظیفه می‌کرد، بعد از آن مبدل به یک قاتل درون محوطه جریمه شده بود. در ۳۷ بازی او موفق به زدن ۲۸ گل که شامل ۳ هتریک بود، شد و اثبات کرد وقت رسیدن به پیراهن تیم بزرگسالان باشگاهش، پورتو است.

بازیکن نسل جدید پرتغال

در پرتغال خبر از بازیکنی جدید با ترکیبی میان پدرو پائولتا و کریستیانو رونالدو می‌دادند. سیلوا در فصل اول حضورش در تیم اصلی پورتو توانست نشانه‌هایی از یک بازیکن آینده دار را با به ثمر رساندن ۳ گل در ۱۱ بازی به نمایش بگذارد. او که ۱۹ سال بیشتر نداشت یکی دو بار به لیست اولیه تیم ملی بزرگسالان پرتغال دعوت شد اما خیلی سریع نامش خط خورد و تمام امید وی برای حضور در یورو ۲۰۱۶ از بین رفت. او ناامید نبود و می‌دانست قطعاً دیر یا زود به لباس تیم ملی می‌رسد. اتفاقی که در نهایت انجام شد. او اکنون در میلان بازی می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیلسون کوریا

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Porto B

LigaPro: 2015–۱۶

ملی

تیم ملی پرتغال

FIFA Confederations Cup: Third place 2017

فردی

Segunda Liga Player of the Year/Breakthrough Player of the Year: 2015–۱۶
SJPF Segunda Liga Player of the Month: August/September 2015 December 2015
UEFA Champions League Breakthrough XI: 2016

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندره سیلوا
4.5/5 - (60 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه