بیوگرافی عباس آقایی

5 سال پیش
بیوگرافی عباس آقایی
4/5 - (135 امتیاز)

بیوگرافی عباس آقایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عباس آقایی (۱۱ شهریور ۱۳۵۶ – سراب) بازیکن سابق و مربی فوتبال ایران است.

زندگینامه عباس آقایی 

بیوگرافی عباس آقایی

فعالیت ورزشی

او در فصل ۸۶–۸۷ از تیم پاس تهران به پرسپولیس پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.

صحبت در مورد پرسپولیس برانکو

ناکامی پرسپولیس در گلزنی را عباس آقایی نه به علیپور، بلکه به عملکرد بازیکنان پست سر او مرتبط می‌داند و ایرادی که به تیم برانکو وارد کرده، خلاق نبودن هافبک‌هاست: « همه بازیکنان پرسپولیس از تمام پتانسیل خود در زمین استفاده می‌کنند اما زمانی شما می‌بینید مهره‌ای که سرمربی در اختیار دارد از ۱۰۰، ۸۰ است و یک موقع از ۱۰۰، ۵۰٫ در چنین شرایطی کاملا طبیعی است که کیفیت فنی تیم هم تا حدی افت کند. پرسپولیس قاعدتا به اندازه فصل گذشته پتانسیل ندارد و می‌توان گفت بازیکن خلاق در ترکیب تهاجمی پرسپولیس خیلی کم دیده می‌شود. بازیکنی که بتواند حداقل یکی دو بازیکن را از پیش‌رو بردارد و گره بازی را باز کند.»

آقایی صحبت‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «همه جای دنیا وقتی بخواهند عملکرد یک مهاجم یا یک بازیکن را ارزیابی کنند، اول از همه به این موضوع توجه می‌کنند که او در زمین چقدر انرژی می‌گذارد. کاری که به نظر من علی علیپور به بهترین شکل آن را انجام می‌دهد. نه فقط او، بلکه هیچ بازیکنی در پرسپولیس کم نمی‌گذارد اما خب بقیه تیم‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و قرار نیست همیشه به پرسپولیس ببازند. ضمن اینکه بازی کردن مقابل تیم‌های تدافعی، انرژی بیشتری از بازیکنان می‌گیرد.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهروز ساعی
سرمربی ماشین سازی

او که سابقه مربیگری در چند تیم از جمله گسترش فولاد تبریز را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید ماشین‌سازی تبریز در لیگ یک منصوب شد.

پس از اینکه مسئولان باشگاه ماشین‌سازی تصمیم به قطع همکاری با رسول خطیبی گرفتند، آقایی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و قرار است در اولین تجربه سرمربیگری خود هدایت سبزپوشان تبریزی را بر عهده بگیرد.

افتخارات ورزشی

قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران با تیم پرسپولیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عباس آقایی
4/5 - (135 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه