بیوگرافی مهدی کریمیان

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی کریمیان
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مهدی کریمیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی کریمیان (زادهٔ ۶ شهریور ۱۳۵۹ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه مهدی کریمیان

بیوگرافی مهدی کریمیان

فعالیت ورزشی

وی سابقهٔ حضور در تیم‌های ذوب آهن اصفهان، برق شیراز، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و فجر سپاسی شیراز را نیز دارد.و سرانجام در دی ماه سال ۱۳۹۷ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کارت معافیت از سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال ابطال شد. کریمیان در هتریک قهرمانی سپاهان اصفهان نقش بسزایی داشت.

وی سابقهٔ حضور در تیم‌های ذوب آهن اصفهان، برق شیراز و سپاهان اصفهان را نیز دارد. مهدی کریمیان جز یکی از باهوش ترین، خلاق ترین، کم حاشیه ترین و بهترین هافبک‌های ایران است. افتخارات لیگ برتر قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۸۸ به همراه تیم سپاهان اصفهان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۱ به همراه تیم تراکتورسازی تبریز خانواده: برادر کوچک تر او مهرداد کریمیان اکنون عضو باشگاه فجر سپاسی شیراز است.

وی در تاریخ ۱۲ مرداد سال ۹۲ به علت تصادف هنگام رانندگی به کما رفته و امروز خبر مرگ وی بر زبان ها افتاده ولی پزشک تیم تراکتور سازی فریدون مولایی این خبر را تکذیب کرد. سرانجام مهدی کریمیان به زندگی عادی بازگشت و فوتبال خود را نیز در پایان در تیم فجر سپاسی به پایان رساند.

نامه خداحافظی از فوتبال

به نام حق

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اریک دایر

گاهی همه چیز انقدر سریع اتفاق می افتد که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمیکنی

هر چند سلام سراغاز دردناک خداحافطی است ولی بگذارید این خداحافظی به امید پیش بودن سلامی نو باشد

در خداحافظی زبان قاصر است،خصوصا حالا که زمان اویختن کفشهایی است که سالهای متمادی همراهم بودند

در مکتب شاهین رشد کردم،با سبز قباهای اصفهان(ذوب اهن) با اصول حرفه ای فوتبال اشنا شدم،با برق شیراز هفتاد ساله به تیم ملی رسیدم،با سپاهان طلایی هتریک قهرمانی را رقم زدیم،با پرشورهای دیار اذربایجان جام حذفی را به ارمغان اوردیم،با استقلال بهترین نتایج در شروع لیگ و با تنها تیم شهید دنیا(فجر سپاسی) برای کشورم خدمت کردم

فوتبال به من چیزهای زیادی داد،روزهای خوش فراوان و باعث شد با انسانهای فوق العاده ای اشنا شدم و همواره با تکیه بر باورهای قلبی خودم راه را بپیمایم،در این سالها لحظات و احساساتی باور نکردنی و تکرار نشدنی را تجربه کردم و همیشه منش و اخلاق ورزشی را در سر لوحه کارم قراردادم

بر خود لازم میبینم از تمام مربیان،مدیران،داوران،بازیکنان،تیمهای پزشکی و پشتیبانی،عزیزان گرامی در رسانه ها و هواداران عزیز و گرامی که قطعا فوتبال بدون انها معنایی نخواهد داشت که همگی در پیشرفت این کمترین،نقش بسیاری داشتند،سپاسگزاری کنم

خوشحالم از اینکه از خود ردی بجا گذاشتم،از این پس بخش دوم زندگی من اغاز خواهد شد و امیدوارم بتوانم بدون کمک پاهایم هم کارهای خوبی انجام دهم.

افتخارات ورزشی

لیگ برتر
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۱۳۸۸ به همراه تیم سپاهان اصفهان
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۱۳۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۱۳۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان
نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۱۳۹۱ به همراه تیم تراکتورسازی تبریز

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رحمان احمدی

جام حذفی
قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۳-۱۳۹۲ به همراه تیم تراکتورسازی تبریز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی کریمیان
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه