بیوگرافی مهرداد کریمیان

5 سال پیش
بیوگرافی مهرداد کریمیان
4/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مهرداد کریمیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهردادکریمیان بازیکن سابق فوتبال ایران است.وی از جمله بازیکنانی بود که همواره جزو برترین بازیکنان لیگ برتر در ادوار گذشته بوده است.

زندگینامه مهرداد کریمیان

بیوگرافی مهرداد کریمیان

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم های شاهین بوشهر،شهرداری بوشهر،فولاد خوزستان،پاس همدان،مس کرمان،برق شیراز،فجرشهید سپاسی را دارد. وی سابقه بازی در چهار دوره از مسابقات بین‌المللی تیم ملی دانشجویان ایران در زمان دکترمحمد دادکان به سرمربی گری فریدون معینی و احمد خداداد را دارد. وی سرانجام در سن ٣٥ سالگی کفش های خود را اویخت و به مربیگری پرداخت.

در همان سالی که بازنشسته شد به مربیگری در کنار غلامحسین پیروانی پرداخت. وی از جمله اولین لیگ برتری های بوشهری به همراه برادرش مهدی کریمیان است. وی متولد ٤شهریور ١٣٦٠ در بوشهر است.خانواده وی اصالتاً بختیاری هستند.پدر وی ارزیاب گمرک ابادان بوده است و به خاطر جنگ زدگی مجبور به ترک ابادان و انتقال به بوشهر میشوند.

نظر مهرداد در مورد فوتبال شیراز

فوتبال شيراز اگر مي‌خواهد به موفقيت برسد بايد شرايط ايده‌ال را براي موفقيت فراهم کند و من فکر مي کنم شيراز با اين همه پتانسيل و استعداد مي تواند به موفقيت هاي خيلي خوبي برسد و اين موضوع در گذشته هم با نتايجي که فجر در جام حذفي يا ليگ و همچنين برق گرفته ثابت شده اما حيف که حالا هيچ نماينده اي شيراز در ليگ برتر ندارد و از اين مسئله بيش از هرکسي و هر چيزي مردم شيراز ضرر مي کنند من به شخصه اميدوارم با درايت مسئولين و نگاهي تازه به فوتبال دوباره شيراز در ليگ برتر نماينده داشته باشد و با قدرت به کارش ادامه دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنا بلس
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرداد کریمیان
4/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه