بیوگرافی وحید حیدریه

5 سال پیش
بیوگرافی وحید حیدریه
4.4/5 - (50 امتیاز)

بیوگرافی وحید حیدریه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وحید حیدریه (زاده ۱۳ دی ۱۳۷۱ – تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه وحید حیدریه 

بیوگرافی وحید حیدریه

فعالیت ورزشی

وی فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه فوتبال پیکان تهران در

سال ۹۱ شروع کرده و در سال ۱۳۹۴ به پرسپولیس تهران پیوست؛ و در سال ۲۰۱۷ به خاطر خدمت سربازی به خدمت باشگاه ملوان بندر انزلی درآمد.

حیدریه در تمامی دیدارهای تیم ملی امید ایران در

مرحله مقدماتی بازیکن ثابت تیم ملی بوده و جزو نفرات تاثیرگذار این تیم به شمار می آید لازم به ذکر است این مدافع ملی پوش جزو سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس بود.

خداحافظی با پرسپولیس

حیدریه که اضافه شدنش به جمع نفرات بزرگسال پرسپولیس نمی‌تواند بی‌ارتباط با رفتنش از این تیم باشد جدایی خود را از جمع شاگردان برانکو اعلام کرد و در پیامی نوشت: «بر خلاف میلم باید از تیم بزرگ پرسپولیس برم؛ خیلی حرف واسه گفتن دارم ولی نمی‌تونم چیزی بگم… همه چیز را به خدا می‌سپارم… من با تمام علاقم به پرسپولیس آمدم و می‌دانستم بهترین انتخاب واسه پیشرفتم است ولی بعد از مصدومیتی که داشتم دیگر به من فرصتی داده نشد… ممنون که در این یک سال حمایتم کردید. مدیون همتونم و با تمام وجود دوستتون دارم… »

بخش هایی از مصاحبه

تیم ملی امید خیلی حیف شد که نتونست بره المپیک.

دقیقا همینطوره. خودم شخصا هروقت بهش فکر می‌کنم خیلی خیلی ناراحت می‌شم که هم تیممون تیمی بود که می‌تونستیم به المپیک بریم هم مهره‌های خوبی داشتیم و هم کادر خیلی خوبی داشتیم ولی متاسفانه نشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناهید کیانی

تو پیکان خیلی خوب بازی می‌کردی و فیکس بودی که اومدی پرسپولیس، اما حالا دوباره پیکان لیگ برتری شده، امکان داره دوباره برگردی پیکان؟

در حال حاضر یک سال دیگه با پرسپولیس قرارداد دارم. اولویت اولم پرسپولیسه و امسال اگه شرایط فراهم باشه خودم هم خیلی دوست دارم که پرسپولیس بمونم و با صحبت‌هایی که با آقای برانکو انجام میدم امیدوارم بمونم پرسپولیس.

پرسپولیس قهرمان نشد.

متاسفانه قهرمان نشد و من فکر می‌کنم کسانی که فوتبال ما رو در فصل گذشته دیدن همگی می‌دونستن که ما لیاقت قهرمانی رو داریم و تو بازی هفته آخر هم با بدشانسی بود و جوری بود که استقلال خوزستان تو اهواز تیم خوب ذوب‌آهن رو برد و ما هم اگه با ۳-۴ گل می‌تونستیم راه‌آهن رو ببریم قهرمان بودیم ولی متاسفانه این انجام نشد.

فکر می‌کنی اشتباه کردی از پیکان به پرسپولیس اومدی؟

خیلی‌ها به من می‌گن که زود بود برای تو که به پرسپولیس اومدی ولی من خودم اون موقعی که با پرسپولیس قرارداد بستم رویا پردازی‌های خیلی خوبی داشتم و فکر می‌کردم روزهای خیلی خوبی تو پرسپولیس داشته باشم متاسفانه با مصدومیتی که مواجه شدم خیلی عقب افتادم.

تو بچه کرمانشاهی، به کجا فکر می‌کنی و هدفت چیه؟

در حال حاضر که با تیم پرسپولیس هستم ولی مطمئنا هدفی که برای خودم گذاشتم بازی کردن تو جام‌جهانی هست. حداقل کاری که می‌تونم بکنم اینه که همه تلاشم رو بکنم که بتونم در جام‌جهانی به عنوان نفر اصلی بازی کنم.

دربی ۲-۴؟

خیلی خوب بود. واقعا لذت بردیم چون تمام بازی دست ما بود و فکر می‌کنم می‌تونستیم گل‌های بیشتری به تیم استقلال بزنیم. به هر حال خیلی لذت‌بخش بود ولی ۴ گل خیلی بهتر از ۵ یا ۶ گل بود چون ۴ هم از استقلال گرفتیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مه‌لقا جام‌بزرگ

داستان بازی دوستانه ای که در عمان داشتید چی بود؟ دقیقه ۶۵ درگیری فیزیکی بازیکنان شما با بازیکنان تیم السیب و بازی دوستانه‌ای که به جنجال کشیده شد. کلا انگار فرشاد احمدزاده خوب درگیری ایجاد می‌کنه.

فرشاد بدون تقصیر بود تو اون درگیری. فرشاد لب خط بود که به بازیکن حریف لایی انداخت و وقتی ازش رد شد بازیکن حریف با حالت بد به فرشاد نگاه کرد یا طعنه بد زد و با دست فرشاد رو هل داد که باعث درگیری شد، فکر کنم لایی که فرشاد انداخت به بازیکن حریف برخورد.

این که نیمکت می‌نشستی برات حس بدی نداشت؟

خیلی بهم فشار می‌اومد. شاید اولین جایی باشه که گفته باشم نیمکت نشینی خیلی حس بدیه و خودم اولین باری بود که تجربه می‌کردم. از اون دوره‌ای که بازی می‌کردم ولی هیچوقت این حس بدم رو به تیم و دوستام و هم پستی خودم انتقال ندادم. خیلی برام مهم بود و همیشه تو خلوت خودم خودخوری می‌کردم.

یک جلسه‌ای هم با آقای طاهری داشتی و گفتن بعد از اون جلسه وحید حیدریه ناراحت از باشگاه رفته بیرون و می‌خواسته از پرسپولیس بره ولی گفتن باید بمونه که این ناراحتش کرده.

اصلا همچین بحثی نبوده. همون روزی بود که همه بچه‌ها تو اون جلسه صحبت کردیم و هرکسی مشکلات خودش و گفت و من هم فقط مشکل خودم و گفتم.

حل شد؟

فعلا تا حدودی حل شده.

به نظرت بهترین بازیکن پرسپولیس تو فصلی که گذشت کی بود؟

به نظر من کل تیم خوب بازی می‌کردن و اگه بخوام اسم یک شخص رو بگم خیلی سخته. خط جلو مهدی و محسن واقعا عالی بودن باهم و تو خط دفاعی محمد انصاری واقعا خوب بود با این که سال اولش بود تو پرسپولیس ولی خیلی خوب کار کرد. به نظر من همه خوب بودن چون تیم وقتی خوب باشه مطمئنا می‌تونه نتیجه خیلی خوبی بگیره.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد تقوی

به نظرت پرسپولیس فصل بعد چه جوری می‌تونه باشه؟

به نظر من پرسپولیس این فصل می‌تونه قدرتمندتر از پرسپولیس فصل قبل باشه.

دستپختت چه طوره؟

املت فقط خوب درست می‌کنم.

به جز فوتبال به چی علاقه داری و خودت رو سرگرم می‌کنی؟

سفر کردن رو دوست دارم.

اهل رفیق بازی هستی؟

الان نه ولی تا ۱۴-۱۵ سالگی خیلی رفیق باز بودم. الان بهترین رفیق های من شاید پسر خاله‌ام باشه. یک دوست صمیمی هم دارم که تو زندگی خیلی بهم کمک می‌کنه و فکر می‌کنم دوست‌های صمیمی من ۲ یا ۳ نفر باشن بیرون از فوتبال.

غذای مورد علاقه‌ات چیه؟

فعلا که تو رژیمم هیچی نمی‌تونم بخورم ولی غذای مورد علاقه من قرمه‌سبزی هست.

کی از همه بهتر درست می‌کنه؟

بدون شک مادرم.

اگه ازدواج هم کنی همین حرف رو می‌زنی؟

۱۰۰%

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وحید حیدریه
4.4/5 - (50 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه