بیوگرافی لوکا ماریچ

5 سال پیش
بیوگرافی لوکا ماریچ
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی لوکا ماریچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوکا ماریچ (انگلیسی: Luka Marić؛ زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۸۷) یک بازیکن فوتبال اهل کرواسی است.

زندگینامه لوکا ماریچ

بیوگرافی لوکا ماریچ

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌هایی همچون رووینی، پوموراک کوسترنا، ایسترا ۱۹۶۱، رییکا و زاویشا بیدگوشچ و پرسپولیس تهران را دارد.

استارت با دسته سه کرواسی

ماریچ که سابقه بازی ملی ندارد، فوتبالش را با رووینج در دسته سوم فوتبال کرواسی آغاز کرد. بعد از سه سال بازی در این تیم راهی تیم دسته دومی پوموراک شد تا با دو فصل بازی در این تیم هم دروازه حضور در لیگ برتر را با حضور در ایسترا ۱۹۶۱ بگشاید. لوکا پس از آن پله‌های ترقی را طی کرد و کارنامه‌اش قابل توجه شد.

دو جام قهرمانی و یک رباط پاره سوغات ریجکا

لوکای ۱۸۲ سانتی‌متری طی سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در ریجکا کرواسی برای خود اسم و رسمی دست و پا کرد. ماریچ با این تیم هم نایب قهرمان لیگ برتر کرواسی شد و هم جام حذفی را بالای سر برد. در مقابل اواسط فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ رباط صلیبی‌اش پاره شد تا چند ماهی را بیرون از میدان بماند و تا پایان قراردادش نتواند برای ریجکا به میدان برود.

حضور درخشان در لیگ یوفا

لوکا قبل از مصدومیت برای ریجکا در لیگ اروپا ۹ بازی ۹۰ دقیقه‌ای انجام داد. تقابل با مهاجمان ویتوریو گیمارش (۲ بار)، المپیک لیون (۲ بار)، رئال بتیس، اشتوتگارت (۲ بار) و زیلینا اسلواکی (۲بار) عیار کار این مدافع وسط را قابل قبول نشان داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولکسی پولیانسکی

در فصل ۱۴-۲۰۱۳، ماریچ ۲۸ ساله ۱۹ مرتبه شانس بازی در لیگ برتر کرواسی را پیدا کرد در شرایطی که در هر ۱۹ دیدار یاد شده وارد ترکیب اصلی رجیکا شد.

از سقوط با زاویتشا تا سفر به تهران

لوکا در اواخر فصلی که گذشت (۱۵-۲۰۱۴) به زاویتشا در لیگ لهستان پیوست. ماریچ پس از مصدومیت دنبال فرصت مناسبی می‌گشت تا توانایی‌هایش را دوباره نشان دهد. ماریچ در بازی‌های آخر فصل با زاویتسا موفق نبود تا همراه با این تیم به جمع پلی‌آفی‌ها سقوط کند. پس از آن در ۷ دیدار این مرحله مدافع تیم لهستانی بود. هرچند که سرنوشت برای زاویتسا و لوکا تیره رقم زده شده بود در نهایت تیمی که ۱۰ پیروزی و ۸ تساوی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده بود با قبول ۱۹ شکست سقوط کرد. به این ترتیب ماریچ که قراردادی ۴ ماهه با تیم لهستانی بسته بود کوله بار سفرش را جمع کرد و راهی تهران شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوکا ماریچ
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه