بیوگرافی الکساندر لوبانوف

5 سال پیش
بیوگرافی الکساندر لوبانوف
4.9/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی الکساندر لوبانوف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الکساندر لوبانوف زادهٔ ۴ ژانویهٔ ۱۹۸۶ دروازه‌بان فوتبال اهل ازبکستان است که سابقه بازی در تیم فوتبال پرسپولیس را دارد.

زندگینامه الکساندر لوبانوف 

بیوگرافی الکساندر لوبانوف

فعالیت ورزشی

وی همچنین سابقه ۲۰ بازی ملی در تیم ملی فوتبال ازبکستان را دارد.

الکساندر لوبانوف برای باشگاه‌های زیادی از جمله پخته‌کار و پرسپولیس بازی کرده‌است.

لوبانف اصالتاً روسی است، اما با پاسپورت ازبکستانی در تیم ملی این کشور بازی می‌کند. سابقه ملی لوبانف زیاد نیست، چرا که ایگانتی نتسروف سال‌ها به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ازبکستان در این تیم آقایی می‌کرد، اما به محض اینکه این دروازه‌بان کمی دچار اُفت شد، لوبانف جای او را در تیم ملی گرفت و چند ماهی است که دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان است.

با آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا لوبانف به دروازه‌بان اول ازبکستان تبدیل شد و این تیم در پنج بازی اخیر خود در این رقابت‌ها پنج پیروزی کسب کرده و سه گل نیز دریافت کرده است.

لوبانف سال ۲۰۱۲ به عضویت تیم پاختاکور در آمد و این تیم در همان سال قهرمان لیگ برتر ازبکستان شد. پاختاکور در دو فصل اخیر لیگ ازبکستان قهرمانی خود را تکرار کرد تا در چهار سال اخیر، لوبانف سه قهرمانی در رده باشگاهی به دست آورده باشد.

حضور در جمع پرسپولیسی ها

الکساندر لوبانف که در نیم فصل لیگ پانزدهم به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد، در چندین مسابقه برای پرسپولیس درون دروازه ایستاد و سرخ‌پوشان با این دروازه‌بان هیچ شکستی را تجربه نکردند. او که در فصل گذشته به تناوب درون دروازه‌پرسپولیس قرار می‌گرفت، امسال با وجود علیرضا بیرانوند، شرایط را برای حضور درون دروازه‌ چندان مساعد نمی‌بیند و اصلا دوست ندارد که از او به عنوان دروازه‌بان دوم یاد شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اوسیانو دا کروز

از طرفی باشگاه هم ظاهرا به تعهداتش در قبال پرداخت مطالبات این بازیکن عمل نکرده است و این موضوع نیز باعث دلخوری لوبانف شده است.

همچنین دوری از خانواده موضوع دیگری است که باعث شده تا این دروازه بان از این موضوع نیز ناراحت باشد. همین عامل باعث شد تا لوبانف پرسپولیس را ترک کند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Uzbek League (3): 2012, 2014, 2015

پرسپولیس

Persian Gulf Pro League runner-up: 2015–۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الکساندر لوبانوف
4.9/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه