بیوگرافی ماهان رحمانی

5 سال پیش
بیوگرافی ماهان رحمانی
4.9/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی ماهان رحمانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ماهان رحمانی یک بازیکن فوتبال اهل ایران وشهر تهران است. وی در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال پیکان تهران در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند.

زندگینامه ماهان رحمانی 

بیوگرافی ماهان رحمانی

فعالیت ورزشی

وی همچنین برای برای تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران نیز بازی کرده‌است.

او اولین بار توسط انگین فیرات (سرمربی وقت سایپا) در لیگ برتر و مقابل ملوان به میدان فرستاده‌شد.

هافبک ۲۲ ساله البته در اولین بازی فصل پیکان برابر استقلال در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و یکی از سه هافبک میانی این تیم در این دیدار بود. او فصل گذشته ۱۵ بازی برای پیکان انجام داد و یک گل و یک پاس گل در کارنامه خودش ثبت کرد. این در حالی است که ماهان رحمانی در لیگ شانزدهم در ۲۴ بازی برای پیکان به میدان رفته بود. او سابقه عضویت در تیم سایپا را هم دارد.

تیم پیکان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر توانست با سه گل سایپا را مغلوب کند. پیکان در حالی به این سه امتیاز مهم دست پیدا کرد که سایپا بازی اولش را با نتیجه مشابه به پایان برده بود. اما یکی از موثرترین بازیکنان تیم پیکان در این مسابقه ماهان رحمانی هافبک میانی پیکان است که تنها ۵ دقیقه در زمین حضور داشت. او اما در همین مدت کم حضورش ۴ توپ گیری موثر داشت و همچنین یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

رحمانی در دقایق آخر بازی توپی که فراز امامعلی مهاجم پیکان نتوانست تبدیل به گل کرده و دروازه بان برگرداند را با یک ضربه زیبا تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن شادی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماهان رحمانی
4.9/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه