بیوگرافی دانیال ماهینی

5 سال پیش
2.7/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی دانیال ماهینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دانیال ماهینی (زادهٔ ۳ مهر ۱۳۷۲ – بوشهر) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است و او یک بازی ملی در مقابل تیم قرقیزستان را در کارنامه دارد.

زندگینامه دانیال ماهینی 

بیوگرافی دانیال ماهینی

فعالیت ورزشی

گذراندن خدمت سربازی

شرایطی که پس از واگذاری باشگاه تراکتورسازی، این تیم دیگر حق استفاده از بازیکنان سرباز را ندارد، باشگاه ملوان یکی از بازیکنان لیگ برتری را به عنوان سرباز جذب کرد. دانیال ماهینی مدافع کناری تیم استقلال خوزستان امروز با قراردادی رسمی به عضویت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درآمد تا دوران خدمت سربازی خود را در این تیم شمالی سپری کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که اگر تراکتوری ها می توانستند سرباز جذب کنند، ماهینی جانشین قابل قبولی برای ایرانپوریان در سمت راست خط دفاعی تراکتور به حساب می آمد.

دانیال ماهینی برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی تیم ملوان شد دانیال ماهینی با قراردادی رسمی به عضویت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درآمد

حاشیه ها

شرکت در کار خیر

دانیال ماهینی مدافع ملی پوش و بوشهری استقلال خوزستان در اقدامی خداپسندانه، پیراهنی را که اولین بازی ملی خود را انجام داده بود را برای ازاد سازی زندانیان نیازمند به حراج گذاشت.

صاحب پیراهن شماره ۱۴ تیم ملی کشورمان که در برنامه تلوزیونی مهر باران ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کرده بود در مقابل شاهین بهرام نژاد قرار گرفت و پیرامون اتفاقات مختلف گفتگو کرد.بهرام نژاد در طول برنامه با اعلام اینکه یک فرد نیکوکار حاضر شده پیراهن دانیال ماهینی را به مبلغ پنجاه میلیون تومان خریداری کند ،از این کار خیرخواهانه پرده برداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود گودرزی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دانیال ماهینی
2.7/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه