بیوگرافی مهدی زبیدی

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی زبیدی
3.3/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی مهدی زبیدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی زبیدی (زاده ۹ آذر ۱۳۷۰ – سوسنگرد) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه مهدی زبیدی

بیوگرافی مهدی زبیدی

فعالیت ورزشی

حضور در فولاد خوزستان

مهدی زبیدی یکی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان بود که موفق شد به همراه عبدالله ویسی به مقام قهرمانی لیگ پانزدهم دست یابد، اما شرایط مالی نامناسب این باشگاه جنوبی سبب شد تا او و بسیاری از مهره های تاثیرگذار این تیم جدا شوند و فوتبال خود را در تیمی دیگر ادامه دهند.

زبیدی فصل گذشته در تیم پارس جنوبی به میدان رفت و در تمرینات پیش فصل این تیم نیز حضور داشت، اما تصمیم گرفت در لیگ هجدهم بار دیگر به جنوب کشور بازگردد و با سیروس پورموسوی کار کند.

زبیدی در حالی در فولاد شاگرد پورموسوی شد که در استقلال خوزستان نیز سابقه همکاری با این مربی را داشته است.

صحبت در مورد امکانات باشگاه فولاد

در تیم ما همه چیز خوب پیش می‌رود و بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی تمرین می‌کنند. ما در این هفته با تراکتورسازی بازی داریم و هدف کادر فنی و بازیکنان این است که بتوانیم در این بازی به برد برسیم تا نیم‌فصل اول را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

همچنین تصریح کرد: باشگاه فولاد همه امکانات لازم را برای موفقیت دارد و اتفاق مهم نیز آماده شدن ورزشگاه فولاد آره‌ناست. ما مستحق قرار گرفتن در رده دهم جدول نیستیم و می‌خواهیم این روند را در نیم‌فصل دوم تغییر دهیم. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم فولاد آره‌نا پُر از تماشاگر می‌شود و هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانک زین

زبیدی در پایان اظهار داشت: تا اینجا شرمنده هواداران هستیم که نتوانستیم خوشحال‌شان کنیم. ما باید در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم تا محبت هواداران فولاد را هم جبران کنیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی زبیدی
3.3/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه