بیوگرافی مهدی مؤمنی

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی مؤمنی
Rate this post

بیوگرافی مهدی مؤمنی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی مؤمنی (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۴ – لاریم، شهرستان جویبار) بازیکن ایرانی فوتبال است که عضو باشگاه فوتبال پیکان تهران در لیگ برتر فوتبال ایران می‌باشد.

زندگینامه مهدی مؤمنی 

بیوگرافی مهدی مؤمنی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، نساجی مازندران، فولاد خوزستان و صبای قم و استقلال تهران را دارد.

حضور در پیکان

مهدی مؤمنی در خصوص حضورش در تیم فوتبال پیکان، گفت:

سال خیلی بدی داشتم و سختی‌های زیادی کشیدم اما به هر حال بازی‌های زیادی انجام دادم و می‌خواستم به تیمی بروم که آرامش داشته باشد به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیم فوتبال پیکان بیایم. البته این را هم باید بگویم که اولین سالی که فوتبالم را آغاز کردم زیرنظر مجید جلالی بود و با روحیات و اخلاق او آشنا هستم و به همین دلیل ترجیح دادم باز هم زیرنظر او فعالیت کنم.

وی در گفتگوی خود، ادامه داد:

پیکان سال گذشته شرایط خوبی داشت و در جدول ششم شد و امسال هم برنامه‌هایی دارم تا به بالای جدول رسیده و سهمیه کسب کنند. قطعاً من هم مثل سایر بازیکنان تلاش زیادی می‌کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و بتوانم به تیمی کمک کنم.

مؤمنی خاطرنشان کرد:

پیکان تا به حال شرایط بدی نداشته مگر اینکه من بدشانس باشم و این تیم هم به مشکل بخورد! در استقلال خوزستان آرامش نداشتم و سختی زیادی کشیدم تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش و امکانات خوبی دارد و به همین دلیل پیکان را انتخاب کردم.
بازیکن جدید پیکان در مورد اینکه برای فیکس شدن در این تیم کار سخت دارد، اظهار داشت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا عباسی

همه تلاشم را می‌کنم تا بازیکن فیکس پیکان باشم چرا که اگر فیکس بازی نکنم اذیت می‌شوم. در فصلی که گذشت جزو ۱۰ بازیکن پرامتیاز لیگ بودم. به هر حال باید رقابت کنم و همین رقابت‌ها که باعث می‌شود یک تیم پیشرفت کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی مؤمنی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه