بیوگرافی گلفام خیام

5 سال پیش
عکس اینستاگرام گلفام خیام
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی گلفام خیام همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

گلفام خیام (زاده ۱۳۶۱ در تهران) آهنگساز و نوازندۀ ایرانی‌ است.

زندگینامه گلفام خیام

بیوگرافی گلفام خیام

گلفام خیام در سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد.

آغاز کار هنری

موسیقی را در هفت سالگی با پیانو آغاز کرد. سپس گیتار را به‌عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرده و موسیقی ایرانی را نیز با سه‌تار آموخت.

حاشیه ها

تحصیلات گلفام خیام
در کنسرواتوار لوزان سوییس در رشتۀ نوازندگی گیتار با راهنمایی پروفسور داگوبرتو لینهارس تحصیل کرد و در سال ۱۳۸۴ برای ادامۀ تحصیل به آمریکا رفته و به اخذ فوق لیسانس نوازندگی گیتار از کالج کنسرواتوار سینسیناتی با راهنمایی پروفسور کلر کالاهان نائل آمد (۱۳۸۶).

تدریس گلفام خیام
همچنین به تدریس تخصصی ساز گیتار در این دانشگاه پرداخت.

برنامه های گلفام خیام
پس از آن در کنسرواتوار ژنو به کار با بوشان بوگدانویچ ادامه داده اکنون در سوییس به سر می‌برد. او به تازگی مجموعه‌ای از کارهای خود را در یک سی دی با عنوان «گیتار شاعر» منتشر کرده‌است و اجراهای متعددی در ایران اروپا و آمریکا با رپرتوار کلاسیک از رنسانس تا معاصر داشته است.

فعالیت های هنری گلفام خیام

نوازندگی:
آلبوم گیتار شاعر که مجموعه تک‌نوازی‌های گلفام خیام است، از آهنگ‌های موسیقی‌دانان اروپای شرقی و آهنگ‌های ایرانی به آهنگسازی گلفام خیام و هوشیار خیام تشکیل شده‌است و توسط موسسه آهنگ پارسیان منتشر شده‌است.این آلبوم شامل قطعه‌های زیر است:
رویای عمر خیام اثر دوشان بوگدانوویچ تم واریاسیون و فیناله (۸ قطعه) اثر مانوئل پونسه، کویری ساخته هوشیار خیام و تنظیم برای گیتار توسط گلفام خیام، یاس بنفش ساخته گلفام خیام، کویون بابا از کارلو دومنیکنی، سونات گیتار اثر هوشیار خیام، یاس کبود، گل برف، تاج الملوک، مینیاتورهای بالکان: برای صلح جهانی اثر دوشان بوگدانوویچ، صبحگاهی، مویه، ورانیاکا، رقص مقدونیه‌ای، آواز سیروکو، بافتنی.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایرج ناظریان
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی گلفام خیام
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه