بیوگرافی رابی فاولر

5 سال پیش
بیوگرافی رابی فاولر
Rate this post

بیوگرافی رابی فاولر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رابی فاولر (به انگلیسی: Robbie Fowler) زادهٔ ۹ آوریل ۱۹۷۵ میلادی، بازیکن فوتبال اهل انگلستان متولد بخش تاکستث لیورپول است.

زندگینامه رابی فاولر

بیوگرافی رابی فاولر

فعالیت ورزشی

فاولر در تاکستث متولد شد و در همین بخش از لیورپول بزرگ شد. او در ابتدا با نام خانوادگی مادرش رابرت رایدر شناخته می‌شد. در سال ۱۹۸۱ وقتی تنها ۶ سال داشت، در تاکستث شورشی بزرگ از سوی سیاهان در اعتراض به رویکرد نژادپرستانه دولت و نیروهای امنیتی اتفاق افتاد. وقتی نوجوان بود هوادار اورتون بود و مرتبا برای دیدن بازی های این تیم به گودیسون پارک می‌رفت .

او همچنین عضو تیم فوتبال مدرسه اش بود و یک بار در مسابقه ای که تیمش در آن ۲۶-۰ به برتری رسید، ۱۶ گل به ثمر رساند. در سال ۱۹۸۵ فاولر ۱۰ ساله برای مدرسه فوتبال لیورپول انتخاب شد و این جیم اسپینال استعداد یاب تیم بود که برای بار اول استعداد او را کشف کرد . او شروع به تمرین کرد و پس از یک جلسه در هفته تمرین برای تیم مدرسه لیورپول انتخاب شد و قراردادی آماتور منعقد نمود.

درخشان ترین روزها

 

درخشان‌ترین روزهای بازی او در لیورپول بود که او را مبدل به ششمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلستان کرده‌است. فاولر در مجموع ۱۸۳ گل برای لیورپول به ثمر رسانده که ۱۲۸ تا از آنها در لیگ برتر بوده (در مجموع ۱۶۲ گل در لیگ برتر به ثمر رساند). او پس از لیورپول در لیدز یونایتد، منچستر سیتی و بلکبرن در لیگ برتر بازی کرد و سپس در ژانویه سال ۲۰۰۶ به لیورپول بازگشت. هواداران لیورپول در دوران بازی فاولر در این باشگاه به وی لقب خدا را داده بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هوپ سولو

او پس از یک سال و نیم باشگاه را ترک کرد و به کاردیف سیتی پیوست. هرچند کاردیف مایل بود دستمزد قرارداد او را در ازای بازی تمدید کند اما فاولر نپذیرفت و با قراردادی سه‌ماهه به بلکبرن پیوست. از دسامبر ۲۰۱۰ به بعد او در استرالیا و تایلند سال‌های پایانی فوتبال خود را گذراند.

افتخارات ورزشی

به عنوان بازیکن

لیورپول

جام حذفی: ۲۰۰۰–۲۰۰۱
جام اتحادیه: ۱۹۹۴–۱۹۹۵، ۲۰۰۰–۲۰۰۱
جام خیریه: ۲۰۰۰–۲۰۰۱
جام یوفا: ۲۰۰۰–۲۰۰۱
سوپر جام اروپا: ۲۰۰۰–۲۰۰۱
تیم ملی انگلیس

مسابقات زیر ۱۹ سال اروپا: ۱۹۹۳

شخصی

بازیکن جوان سال پی اف ای: (۲ بار) ۱۹۹۵ ٫ ۱۹۹۶
جایزه آلن هارداکر: ۲۰۰۱
بهترین بازیکن ماه لیگ برتر: دسامبر ۱۹۹۵ ٫ ژانویه ۱۹۹۶
کفش طلای باشگاه پرث گلوری: ۲۰۱۱

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رابی فاولر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه