بیوگرافی گرت ساوتگیت

5 سال پیش
بیوگرافی گرت ساوتگیت
Rate this post

بیوگرافی گرت ساوتگیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گرت ساوتگیت (به انگلیسی: Gareth Southgate) مربی فوتبال زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۷۰ اهل کشور انگلستان است که سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد.

زندگینامه گرت ساوتگیت

بیوگرافی گرت ساوتگیت

فعالیت ورزشی

وی در تاریخ ۱۲ دسامبر ۱۹۹۵ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال انجام داد و با حضور در ۵۷ بازی ملی، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۰۴ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال سوئد برگزار کرد. این بازیکن توانسته در بازی‌های ملی، ۲ گل به ثمر برساند. اکثر فوتبال دوستان گرت ساوتگیت را به خاطر از دست دادن پنالتی مقابل آلمان در جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ به خاطر دارند.

شایعه هدایت منچستر

پس از اخراج ژوزه مورینیو، اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی موقت تیم تا پایان فصل معرفی شده است ولی نتایج خوبی که او در این مدت کسب کرده باعث شده تا شیاطین سرخ به این فکر بیفتند که از حضور او روی نیمکت تیمشان در فصول آینده نیز بهره ببرند. با این حال، گزینه های دیگری نیز مد نظر آنها قرار دارد که مورد بررسی قرار گرفته اند. مائوریسیو پوچتینو تا به اینجا به عنوان اصلی ترین گزینه معرفی شده ولی حالا صحبت از گرت ساوتگیت نیز جدی شده است.

ساوتگیت قراردادش با تیم ملی انگلیس را در ماه اکتبر تا سال ۲۰۲۲ و پایان جام جهانی تمدید کرده است. او با تیم ملی انگلیس در جام جهانی روسیه به نیمه نهایی رسید و بهترین عملکرد پس از جام ۱۹۹۰ را به ثبت رساند.این عملکرد خوب باعث شده تا او مد نظر باشگاه منچستریونایتد قرار بگیرد، هر چند این باشگاه پاسخی به سوال اسکای اسپورت در این رابطه ارائه نکرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مرتضی آقاخان

افتخارات ورزشی

به عنوان بازیکن

Crystal Palace

Football League First Division: 1993–۹۴

Aston Villa

Football League Cup: 1995–۹۶

Middlesbrough

Football League Cup: 2003–۰۴

فردی

Premier League Player of the Month: January 2000

به عنوان مربی

England U21

Toulon Tournament: 2016

England

FIFA World Cup fourth place: 2018

فردی

Premier League Manager of the Month: August 2008
BBC Sports Personality of the Year Coach Award: 2018

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گرت ساوتگیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه