بیوگرافی نیکلاس بنتنر

5 سال پیش
بیوگرافی نیکلاس بنتنر
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی نیکلاس بنتنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیکلاس بنتنر (دانمارکی: Nicklas Bendtner؛ زادهٔ ۱۶ ژانویهٔ ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل دانمارک است و هم‌اکنون برای تیم روزنبورگ بازی می‌کند.

زندگینامه نیکلاس بنتنر

بیوگرافی نیکلاس بنتنر

فعالیت ورزشی

او تاکنون در تیم‌های آرسنال، بیرمنگهام، ساندرلند بازی کرده‌است و ۵۲ بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال دانمارک انجام داده‌است.

بنتنر در سال ۲۰۱۵ با خرید فقط یک فوت مربع از زمین‌های منطقه گلنکو وود، لقب لرد دریافت کرد. وی همچنین پوستری خیالی از خود، در حال دریافت توپ طلا در صفجهٔ شخصی خود در اینستاگرم آپلود کرد (در حالی که تا آن زمان فقط پنج گل برای تیم خود به ثمر رسانده بود) و خود را نخست‌وزیر آینده دانمارک نامید. این اقدامات موجب شد تا وی سوژه طنز رسانه‌ها قرار گیرد.

حاشیه ها

دریافت لقب لرد

نیکلاس بنتنر که در مجامع فوتبال به عنوان “لرد بنتنر” شناخته می شود، حالا به صورت رسمی، لقب لرد را دریافت کرده است. داستان از این قرار است که تکه ای زمین در اسکاتلند توسط مجله های دانمارکی خریداری شده و آن ها با نام گذاری این زمین به نام مهاجم ولفسبورگ، رسماً به او لقب لرد را اعطا کرده اند. این لقب پیشتر توسط هواداران آرسنال به علت عملکرد ضعیف این بازیکن به او داده شده بود.

مدیربرنامه های لرد بنتنر، الیزا لیکه نیز در این مورد به دیلی میل گفت: “ما این موضوع را مشاهده کردیم و بنتنر فکر می کند این موضوع یک مسخره بازی است.”

گفتنی است که این بازیکن که در دوران بازی خود برای تیم های آرسنال، بیرمنگام، ساندرلند، یوونتوس و ولفسبورگ به میدان رفته است، در ۲۸۱ بازی خود، ۷۱ گل را به ثمر رسانده است. اما در ۲۱ بازی خود برای ولفسبورگ در این فصل، تنها ۳ بار موفق به گل زنی شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیلور ساندر

افتخارات ورزشی

Birmingham City

Football League Championship runner-up: 2006–۰۷

Juventus

Serie A: 2012–۱۳

Wolfsburg

DFB-Pokal: 2014–۱۵
DFL-Supercup: 2015

Rosenborg

Eliteserien: 2017, 2018
Norwegian Football Cup: 2018
Mesterfinalen: 2017 2018

فردی

Danish Under-17 Player of the Year: 2004
Danish Talent of the Year: 2007
Football Player of the Year: 2009
Danish Goal of the Year: 2009
Eliteserien top scorer: 2017

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکلاس بنتنر
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه