بیوگرافی آرون رمزی

5 سال پیش
4.8/5 - (97 امتیاز)

بیوگرافی آرون رمزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرون رمزی(به انگلیسی: Aaron Ramsey) زادهٔ ۲۶ دسامبر ۱۹۹۰ در ولز است و تاکنون در تیم‌های کاردیف، آرسنال بازی کرده‌است و در ۳۵ بازی ملی که برای تیم ملی فوتبال ولز انجام داده ۱۰ گل نیز زده‌است.

زندگینامه آرون رمزی 

بیوگرافی آرون رمزی

فعالیت ورزشی

قرارداد ستاره ولزی با آرسنال در پایان فصل به پایان خواهد رسید و او هنوز با توپ‌چی ها برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. در حقیقت، رمزی قصد چنین کاری را ندارد زیرا به دنبال جدایی از باشگاه و کسب تجارب جدید است.

اخبار از ایتالیا حاکی از آن است که ستاره ۲۹ ساله ، توافقی با یوونتوس داشته و پیش قراردادی امضا کرده تا در تابستان به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود. اسپورت مدیاست در این رابطه مدعی شده که قرارداد رمزی با یووه، ۵ ساله خواهد بود و او سالیانه ۵٫۹ میلیون پوند از قهرمان ایتالیا حقوق خواهد گرفت. آنها همچنین معتقدند که سامی خدیرا، دقیقا خلاف مسیر رمزی را طی خواهد کرد.

در حقیقت قرارداد خدیرا نیز با یووه در پایان فصل به پایان می‌رسد و او نیز به عنوان بازیکن آزاد، بیانکونری ها را ترک کرده و به آرسنال می‌پیوندد. فابیو پاتریسی، از مدیران ارشد یووه در مصاحبه اخیرش با اسکای اسپورتس ایتالیا، رمزی را بازیکنی فوق العاده خوانده است.

او گفت:” برای سال ها آرون رمزی در بالاترین سطح بازی کرده است. قرارداد او رو به پایان است و ما هم همواره چنین شرایطی را با دقت زیر نظر داریم. آیا او در تابستان به جمع ما خواهد پیوست؟ باید ببینیم چه خواهد شد. در حال حاضر او بازیکن آرسنال است ولی ما تنها تیمی نیستیم که به دنبال او خواهیم بود.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جردن پیکفورد

گفته می‌شود پاری سن ژرمن، رئال مادرید، اینترمیلان و بایرن مونیخ نیز از جمله مشتریان رمزی هستند.

زندگی شخصی

آرون رمزی در ۸ ژوئن ۲۰۱۴ در قلعه کالدیکوت مونموت‌شر با دوست دوران کودکی‌اش کالین روولندز ازدواج کرد. آن‌ها پسری به نام سانی دارند که در ۲۰۱۵ به دنیا آمده‌است. رمزی طرفدار صندوق جهانی طبیعت است و از «اشتیاقش» نسبت به حیوانات و حفظ آن‌ها سخن گفته‌است. رمزی در ژانویه ۲۰۱۴ قراردادی با شرکت «الیت مادل منیجمنت» لندن امضا کرد. آدیداس حامی رمزی است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرون رمزی
4.8/5 - (97 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه