بیوگرافی جک ویلشر

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی جک ویلشر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جک اندرو گری ویلشر (به انگلیسی: Jack Andrew Garry Wilshere) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است. او هم‌اینک در تیم باشگاهی وستهام یونایتد در پست هافبک بازی می‌کند.

زندگینامه جک ویلشر 

بیوگرافی جک ویلشر

فعالیت ورزشی

او زمانی که نه سال بیشتر نداشت در سال ۲۰۰۱ به آرسنال پیوست

و در آکادمی و تیم ذخیره‌ها مراحل پیشرفتش را طی کرد تا اینکه توانست در فصل ۲۰۰۹–۲۰۰۸ خود را به تیم اصلی برساند.

جک زمانی که در سپتامبر ۲۰۰۸ مقابل بلکبرن روورز به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، ۱۶ سال و ۲۵۶ روز داشت و به این ترتیب رکورد جوان‌ترین بازیکن در ترکیب اصلی تاریخ آرسنال را که تا قبل از این به فابرگاس تعلق داشت را از آن خود کرد.

جک زمانی که ۱۷ ساله شد با باشگاه قرارداد حرفه‌ای امضا کرد.

وی در قهرمانی جام حذفی جوانان در فصل ۲۰۰۹–۲۰۰۸ نقش بسیار مؤثری داشت. آرسن ونگر سرمربی پیشن آرسنال در مورد ویلشر می‌گوید: هروق جک اون روزی ک داری فوتبال بازی میکنه آماده باشه مدافعین حریف روز سیاهشونو بایستی بگذرونن. سرعت بالا. تکنیک فوق‌العاده. پاسهای دقیق توی محوطه جریمه از خصوصیات بارز این بازیکن بریتانیای است.

ویشلر اکنون متأهل است و سومین فرزند وی نیز در سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد.

حضور در وستهام

کاپیتان و هافبک سابق باشگاه آرسنال که پیش از این به دوران حضور ۱۷ ساله خود در توپچی‌ها لندنی پایان داده بود به عنوان بازیکن آزاد به تیم وستهام انگلیس پیوست.

ویلشر ۲۶ ساله بعد از این که متوجه شد در تفکرات اونای امری، سرمربی جدید آرسنال جایی ندارد قرارداد خود با این باشگاه لندنی را تمدید نکرد و حالا به دیگر تیم لندنی پیوسته است. وی حالا خود را آماده حضور در سوئیس و حضور در جمع شاگردان مانوئل پلگرینی می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سامی خدیرا

ویلشر در چند سال اخیر با مصدومیت‌های مختلف رو به رو شد و از ترکیب اصلی آرسنال دور ماند. به طوریکه در سال ۲۰۱۶ به صورت قرضی به عضویت تیم بورنموث درآمد و سپس توسط آرسن ونگر دوباره به آرسنال بازگشت. حالا او پیراهن شماره ۱۰ خود در آرسنال را به اوزیل تقدیم کرده و با حضور در وستهام به دنبال تجربه جدید است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جک ویلشر
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه