بیوگرافی دنی ولبک

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دنی ولبک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دنیل نی تکی منساه “دنی” ولبک (به انگلیسی: Daniel Nii Tackie Mensah “Danny” Welbeck) (زاده ۲۶ نوامبر ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال انگلیسی تیم آرسنال است که غنایی‌تبار است.

زندگینامه دنی ولبک

بیوگرافی دنی ولبک

فعالیت ورزشی

وی آموزش دیده آکادمی باشگاه منچستر یونایتد می‌باشد.

وی در سال ۲۰۱۴ از منچستریونایتد به آرسنال با مبلغ ۱۶ میلیون پوند یا ۲۰ میلیون یورو نهایی شده‌است. ولبک در آرسنال حقوق هفتگی ۱۰۰۰۰۰ را خواهد داشت. این بازیکن ۲۳ ساله، پس از ناکامی توپچی‌ها در به خدمت گرفتن لوایک رمی و رادامل فالکائو رخ داد.

وی در سال ۲۰۱۶ و پس از ۹ ماه مصدومیت به میادین بازگشت و در دقیقه ۹۵ بازی با لستر سیتی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا نامش در ذهن توپچی‌ها با این خاطره زنده بماند

از مارس ۲۰۱۱ او به تیم ملی انگلستان دعوت شد و در سال ۲۰۱۲ در لیست بازیکنان تیم ملی قرار داشت. او در ناکامی انگلستان در جام ۲۰۱۴ هم در بین شیرهای شکست خورده بود.

ولبک در سال ۲۰۱۰ از آکادمی یونایتد به تیم بزرگسالان این تیم ملحق شد و از آن زمان تاکنون عملکردی پر افت و خیز داشته است ولی توانایی بازی کردن او در چند پست مختلف یکی از دلایلی است که کارلو آنجلوتی به دنبال به خدمت گرفت وی است. قیمت دنی ولبک بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون پوند برآورد می‌شود.

افتخارات ورزشی

Manchester United

Premier League: 2012–۱۳
Football League Cup: 2008–۰۹
FA Community Shield: 2011,2013
FIFA Club World Cup: 2008

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوییزا نسیب

Arsenal

FA Cup: 2016–۱۷
FA Community Shield: 2017

England

FIFA World Cup fourth place: 2018

فردی

Jimmy Murphy Young Player of the Year: 2007–۰۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنی ولبک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه