بیوگرافی روبرتو پریرا

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی روبرتو پریرا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

روبرتو مکسیمیلیانو پرِیرا (اسپانیایی: Roberto Pereyra؛ زادهٔ ۷ ژانویهٔ ۱۹۹۱) یک بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است.

زندگینامه روبرتو پریرا

بیوگرافی روبرتو پریرا

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی کرده‌است.

پریرا که در سال ۲۰۱۴ به صورت قرضی از اودینزه به یوونتوس پیوسته بود، در سال ۲۰۱۵ با این تیم، قرارداد دائمی امضا کرد که تا سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد. هزینه انتقال او ۱۴ میلیون یورو اعلام شد. او در اولین فصل برای یووه ۵۲ بازی انجام داد و موفق به فتح لیگ و جام حذفی ایتالیا شد.

روبرتو ماکسیمیلانو پریرا محصول آکادمی باشگاه ریور پلاته آرژانتین است. او طی سنین ۱۷ تا ۲۰ سالگی ۴۳ بازی برای باشگاه ریور پلاته انجام داده که آمار قابل قبولیست.

او در سال ۲۰۱۱ به اودینزه پیوست و ۷۴ بازی انجام داده که ثمره آن ۸ گل بوده است و سهم این فصل وی ۲ گل و ۶ پاس گل بوده است. او در ۳۳ بازی برای این تیم بازی کرده است و آمار بسیار خوب ۸۷٫۵% پاس سالم را از خود به جای گذاشته است!

همچنین در عرصه ملی نیز او برای تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین در جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۱ در تمامی بازی ها به جز مرحله یک هشتم نهایی بازی کرده است.

پریرا در فصل جدید نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه های بسیاری قرار گرفته است که مهمترین پیشنهادات از دو رقیب دیرینه یعنی یوونتوس و اینترمیلان ارائه شده است که گفته می شود اینترمیلان به توافقات بیشتری رسیده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد شیرزاد
خصوصیات و سبک بازی

پریرا بازیسازی سرعتی است و بیشتر علاقه به بازی سازی از کناره های زمین دارد. سرعت و تکنیک بالای این بازیکن به او در این مهم کمک می کند. نکته قابل توجه بازی کردن او در تمام نقاط زمین در این فصل بوده است و پریرا بیشتر در پست هافبک هجومی موفق تر بوده است!

افتخارات ورزشی

یوونتوس

Serie A: 2014–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶
Coppa Italia: 2014–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶
Supercoppa Italiana: 2015

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روبرتو پریرا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه