بیوگرافی پیتر کراوچ

5 سال پیش
بیوگرافی پیتر کراوچ
4.8/5 - (64 امتیاز)

بیوگرافی پیتر کراوچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پیتر کراوچ(به انگلیسی: Peter Crouch) زادهٔ ۳۰ ژانویه ۱۹۸۱ در انگلستان است و تاکنون در تیم‌های ساوت‌همپتون، تاتنهام، لیورپول، پورتس‌موث، استون ویلا و استوک سیتی بازی کرده‌است و ۴۲ بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال انگلستان انجام داده‌است.

 زندگینامه پیتر کراوچ

بیوگرافی پیتر کراوچ

فعالیت ورزشی

تعویضی ترین بازیکن تاریخ

وقتی او در دقیقه ۷۳ به بازی آمد از رکورد شولا آمئوبی بازیکن سابق نیوکاسل که در سال‌های ۲۰۱۵-۲۰۰۰ بر جای گذاشته بود، عبور کرد و با ۱۴۳ حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی رکورددار شد؛ نفر سوم این فهرست جرمین دفو با ۱۳۶ تعویض است. پیتر کراوچ بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش در توییتر نوشت نمی‌داند باید از این رکورد خوشحال باشد یا ناراحت.

البته او بازیکن موثری بوده و به طور متوسط هر ۱۶۲ دقیقه یک گل زده در حالی که در حضور در ترکیب اصلی این آمار به ۲۷۱ دقیقه می‌رسد. مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که حالا ۳۶ ساله است، هشت تا از ۱۸ گلش در چهار فصل گذشته را به عنوان بازیکن تعویضی زده.

این فصل او هنوز در ترکیب اصلی قرار نگرفته و ۹ بار بازیکن تعویضی بوده که در ۱۷۰ دقیقه بازی سه گل زده در حالی که در ۱۶ بازی به عنوان بازیکن تعویضی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ سه گل زده بود. در مجموع، تقریبا یک سوم حضورش در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی بوده.

افتخارات ورزشی

Norwich City

Football League First Division: 2003–۰۴

Liverpool

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ینس لمان

FA Cup: 2005–۰۶
FA Community Shield: 2006
UEFA Champions League runner-up: 2006–۰۷
FIFA Club World Championship runner-up: 2005

فردی

Portsmouth Player of the Season: 2001–۰۲
Stoke City Player of the Year: 2011–۱۲
Stoke City Goal of the Season: 2011–۱۲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیتر کراوچ
4.8/5 - (64 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه