بیوگرافی سانتی کازورلا

5 سال پیش
بیوگرافی سانتی کازورلا
Rate this post

بیوگرافی سانتی کازورلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سانتیاگو “سانتی” کازورلا گونزالس (اسپانیایی: Santiago “Santi” Cazorla González؛ زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۴) هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه ویارئال است.

زندگینامه سانتی کازورلا

بیوگرافی سانتی کازورلا

فعالیت ورزشی

او موفق شد به همراه تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان رقابتهای یورو ۲۰۰۸ شود.

همچنین سانتی کازورلا در جریان نقل و انتقلات تابستانی سال ۲۰۱۲ با مبلغی در حدود ۱۶ میلیون پوند به آرسنال پیوست.

سانتی در یانرا استان آستوریاس اسپانیا به دنیا آمد. او در ۷ اوت ۲۰۱۲ با یک قرارداد بلند مدت به باشگاه فوتبال آرسنال پیوست.

مصدومیت های عجیب و پی در پی

کازورلا ۳۲ سالهاز اکتبر ۲۰۱۶ به علت دوری از میادین نتوانسته آرسنال را همراهی کند ولی مشکل او به قبل تر از آن زمان باز می‌گردد. تاندون آشیل او دچار مشکل شده و دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و همچنین پایش به خاطر عفونت وضعیت نابسامانی دارد. جالب اینجاست که برای درمان کازورلا از بخشی که روی دستان وی خالکوبی شده بود به بخش آسیب دیده پای کازورلا پیوند زده اند.

او گفت:” اوایل درد را بهتر تحمل می‌کردم. وقتی گرم می‌کردم مشکلی نداشتم ولی در بین دو نیمه، تا کمی سرد می‌شدیم، به گریه می‌افتادم.”

مشکل مچ پای او ادامه داشت و پزشکان امید زیادی به درمان وضعیتش نداشتند. او ادامه داد:” پزشکان انگلیسی به من می‌گفتند اگر دوباره بتوانی با پسرت در حیاط خانه ات قدم بزنی باید شکرگزار باشی.”

مصدومیت مچ و سپس عفونت آن در ابتدا از چشم پزشکان به دور مانده بود ولی وقتی این مصدومیت کشف شد، مشخص شد که تقریبا ۸ سانتی متر از تاندون کازورلا از بین رفته است. باکتری هایی که باعث عفونت شده بودند، ممکن بود که در نهایت باعث قطع شدن پای کازورلا شوند ولی انجام عمل‌های متعدد، در نهایت موفقیت آمیز بود و هافبک تیم ملی اسپانیا نجات یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین کلانی

آرسنال قرارداد او را اخیرا تمدید کرده و کازورلا انگیزه زیادی برای اثبات دوباره خود دارد. او گفت:” تا ژانویه قادر به بازی کردن نیستم ولی پس از آن به میادین بازخواهم گشت.”

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Arsenal
FA Cup: 2013–۱۴, ۲۰۱۴–۱۵
FA Community Shield: 2014, 2015

ملی

اسپانیا

UEFA European Championship: 2008, 2012
FIFA Confederations Cup: Runner-up 2013, Third Place 2009

فردی

Spanish Player of the Year: 2006–۰۷
Arsenal Player of the Season: 2012–۱۳
PFA Fans’ Player of the Month: December 2014,January 2015

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سانتی کازورلا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه