بیوگرافی تئو والکات

5 سال پیش
بیوگرافی تئو والکات
Rate this post

بیوگرافی تئو والکات به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تئو جیمز والکات (انگلیسی: Theo James Walcott؛ زادهٔ ۱۶ مارس ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است و به عنوان یک مهاجم ایفای نقش می‌کند.

زندگینامه تئو والکات 

بیوگرافی تئو والکات

فعالیت ورزشی

فوتبال وی در تیم‌های نیوبری و سوئیندون تاون آغاز شد و در سال ۲۰۰۰ با بستن قردادی ۴ ساله با باشگاه ساوت‌همپتون مطرح شد. این ستاره با نمایش خیره‌کنندهٔ خود در این تیم، نظر آرسن ونگر سرمربی بزرگ تیم آرسنال را به خود جلب کرد اما وی باز هم با تیم ساوت‌همپتون قراردادی دوساله بست و تا سال ۲۰۰۶ در این تیم ماند و پس از آن با قبول پیشنهاد تیم آرسنال به این تیم رفت. آرسن ونگر معمولاً این بازیکن تکنیکی و جوان را برای ارائه بازی مستقیم از دقیقه ۷۰ به بعد در جهت تقویت قدرت هجومی تیم آرسنال به میدان می‌آورد.

این بازیکن در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در تیم ملی انگلستان حاضر بود ولی به این بازیکن توسط اریکسون سرمربی وقت تیم ملی انگلیس بازی نرسید. وی چهار سال بعد به دلیل مصدومیت، جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را از دست داد. اما باز هم این مصدومیت بود که باعث شد تئو فقط تا مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای انگلستان بازی کند و به برزیل نرسد.

اورتون

تئو والکات در ژانویه ۲۰۱۸ بعد از ۱۲ سال از آرسنال جدا شد و به اورتون پیوست. او بارها در دوران بازی خود در آرسنال به حمایت از لیورپول پرداخته بود و بازی برای قرمزهای لیورپول را جذاب میدانست اما در نهایت بعد از آرسنال به اورتون رقیب اصلی و سنتی لیورپول پیوست. تئو در آخرین پیان خود به هواداران آرسنال از آن‌ها به خاطر ۱۲ سال همراهی و هواداری تشکر کرد و هواداران آرسنال نیز به صورت یک‌دست او را حمایت کرده و برایش آرزوی بهترین‌ها را کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیاوش اکبرپور

افتخارات ورزشی

Southampton

FA Youth Cup runner-up: 2004–۰۵

Arsenal

FA Cup: 2014–۱۵,۲۰۱۶–۱۷
FA Community Shield: 2015,2017
Football League Cup runner-up: 2006–۰۷

زیر ۲۱ ساله های انگلیس

UEFA European Under-21 Championship runner-up: 2009

فردی

BBC Young Sports Personality of the Year: 2006
BBC London Young Footballer of the Year: 2008
BBC Goal of the Month: November 2012

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تئو والکات
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه