بیوگرافی الکس اکسلید-چمبرلین

5 سال پیش
بیوگرافی الکس اکسلید-چمبرلین
Rate this post

بیوگرافی الکس اکسلید-چمبرلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الکساندر مارک دیوید اکسلید-چمبرلین بازیکن فوتبال اهل انگلستان که در حال حاضر در لیورپول در پست هافبک بازی می‌کند.

زندگینامه الکس اکسلید-چمبرلین

بیوگرافی الکس اکسلید-چمبرلین

فعالیت ورزشی

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. وی در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۲ نخستین بازی ملی خود را در برابر نروژ انجام داد و تاکنون موفق شده در ۳۲ بازی ملی ۶ گل به ثمر برساند.

ماجرای پیوستن به لیورپول

این بازیکن برای پیوستن به لیورپول، پیشنهاد چلسی را رد کرده بود. جیمز پیرس از لیورپول اکو خبر داده که مبلغ این انتقال ۳۵ میلیون پوند بوده و قرارداد چمبرلین نیز ۵ ساله است. وی طی ۶ فصلی که در آرسنال حضور داشت، ۱۳۲ بار برای این باشگاه در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و سابقه انجام ۲۷ بازی ملی را هم در کارنامه اش دارد.

چمبرلین در نخستین مصاحبه اش خطاب به هواداران لیورپول اظهار داشت:” در حال حاضر به همراه تیم ملی انگلیس در سنت جورج پارک حضور دارم. از پیوستن به لیورپول بسیار خوشحالم و از اتحادیه فوتبال انگلستان نیز به خاطر کمک بزرگش در راه به وقوع پیوستن این انتقال بسیار ممنونم.

نمی خواهم امروز بیشتر از این صحبت کنم. در تیم ملی حضور دارم و دو بازی مهم را در پیش داریم. می خواهم تمرکزم را به این بازی ها اختصاص دهم. البته نمی توانم برای حضور در ملوود (زمین تمرین لیورپول) صبر کنم. وقتی در آن جا حضور پیدا کنم، اولین مصاحبه ام با تلویزیون باشگاه لیورپول به گوش تان خواهد رسید.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریکاردو کوارشما
زندگی شخصی

اکسلید-چمبرلین فرزند مارک چمبرلین ملی‌پوش سابق انگلستان بازیکن سابق تیم‌های استوک سیتی و پورتسموث است. عموی او نویل چمبرلین نیز بازیکنان فوتبال حرفه‌ای بود، همچنین برادر کوچکتر او کریستین نیز بازیکنان فوتبال حرفه‌ای است.

در فوریه ۲۰۱۷، اکسلید-چمبرلین اعلام کرد که با پری ادواردز از خوانندهٔ گروه لیتل میکس روابط عاشقانه دارد.

افتخارات ورزشی

Southampton

Football League One runner-up: 2010–۱۱

Arsenal

FA Cup: 2013–۱۴,۲۰۱۴–۱۵,۲۰۱۶–۱۷
FA Community Shield: 2014,2015,2017

فردی

PFA Team of the Year: 2010–۱۱ League One

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الکس اکسلید-چمبرلین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه