بیوگرافی دیان لوورن

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دیان لوورن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوورن (کرواتی: Dejan Lovren؛ زاده ۵ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که هم‌اکنون برای لیورپول در لیگ برتر فوتبال انگلستان و همچنین تیم ملی فوتبال کرواسی بازی می‌کند.

زندگینامه دیان لوورن

بیوگرافی دیان لوورن

فعالیت ورزشی

از افتخارات شاخص فوتبالی او میتوان به نایب قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا و اشاره کرد.

دیان لوورن می‌گوید

لیورپولِ کنونی نسبت به تیمی که منچستر یونایتد را در لیگ اروپا شکست داد، تفاوت‌های زیادی داشته است، اما یکی از کلیدی‌ترین مسائل هم‌چنان مانند گذشته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه لیورپول، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات لیورپول با یورگن کلوپ، دیدارهای قرمزها در لیگ اروپا، از جمله پیروزی ۳-۱ (در مجموع دیدارهای رفت و برگشت) در برابر منچستر یونایتد است. حال در آستانه بازگشت لیورپول به اولدترافورد، لوورن از شرایط لیورپول می‌گوید:

از فصل قبل تاکنون، ما هر روز چیزهای جدیدی را از سرمربی یاد گرفتیم، او تفکرات خود را به تیم تزریق کرده است. درحال حاضر، ترکیبی مشابه دیدار لیگ اروپا داریم، شاید چند بازیکن تغییر کرده باشند، اما می‌خواهم بگویم که ذهنیت تیم هم‌چنان دست‌نخورده باقی مانده است. ذهنیت برنده‌ای که ما می‌خواهیم داشته باشیم. ما باید پیشرفت کنیم و در هر بازی، از اشتباهات گذشته خود درس بگیریم.

لوورن

که به سرمربی لیورپول باور دارد، فکر می‌کند لیورپول می‌تواند پیروز دیدار یک‌شنبه در برابر منچستر یونایتد باشد.

نگاه و آماده‌سازی ما، بازی‌به‌بازی فرق دارد. درحال حاضر می‌دانیم که سرمربی از ما در این بازی چه می‌خواهد، یک بازی بزرگ که پیروزی در آن اهمیت زیادی دارد. ما پیش از بازی، صحبت‌های خوبی با سرمربی داریم. او قصد تشویق و انگیزه دادن به ما را ندارد، اما حرف‌هایی به‌زبان می‌آورد که ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود با تمام وجود بازی کنیم. در این دربی‌ها، شما باید آماده جنگیدن برای همه‌چیز باشید. کلوپ بخش بزرگی از تیم است و یکی از آن افرادی است که می‌تواند در این بازی گره‌گشا باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افشین قطبی

حاشیه ها

خیانت همسر

پس از غیبت بحث برانگیز دژان لوورن در مسابقات یورو ۲۰۱۶ به همراه تیم ملی کرواسی، بسیاری از خبرگزاری ها، دلیل این غیبت را مشکلات لوورن با سرمربی تیم ملی می دانستند.در تساوی دیدار تیم ملی کرواسی با مجارستان، آنته کاچیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پس از اینکه لوورن مدافع تیمش را برای گرم کردن به پشت دروازه فرستاد و او بدون اجازه وی به روی نیمکت بازگشته بود، به شدت عصبانی بود و در این خصوص گفت:

او مخالف رفتنش به زمین نبود، کسی برای او دعوت نامه نفرستاده بود. امّا واقعاً به نظر شما اینکه تا چه اندازه گرم کنید به لوورن یا خود بازیکن مربوط است یا مربی. به خصوص که من تنها به او نگفتم که گرم کند، همه بازیکنان روی نیمکت را فراخواندم چرا که بوداپست هوا بسیار سرد بود. من چنین رفتاری را تحمل نمی کنم، هیچ بازیکنی مهم تر از تیم نیست، لوورن یک گام رو به عقب برداشت و از تیم ما دور خواهد شد. بعد از بازی صحبت نکردیم و باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است، امّا من چنین رفتاری را قبول نمی کنم و او مطمئناً مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

سان گزارش داد

پس از پیروزی تیم لیورپول در مسابقات ICC در برابر تیم بارسلونا، روز یکشنبه این وب سایت با انتشار عکسی- تصویری بدون لباس و در حال معاشقه از آنیتا لوورن و فردی دیگر- خبر از خیانت همسر لوورن با یک دوست قدیمی، به نام داریو توبریک داده است. این وب سایت، تلاش لوورن برای حفظ و رسیدگی به زندگی شخصی خود را دلیل غیبت در مسابقات یورو ۲۰۱۶ می داند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجید حسینی

وب سایت میرور، ضمن انتشار عکسی جدید از لوورن، به موضوع خیانت همسر او اشاره کرده و بر دست نداشتن حلقه ازدواج او را دلیلی بر این اتفاق دانسته است.

افتخارات ورزشی

Dinamo Zagreb

Croatian First Football League: 2008–۰۹
Croatian Football Cup: 2008–۰۹

Inter Zaprešić

Croatian Second Football League: 2006–۰۷

Lyon

Coupe de France: 2011–۱۲

Liverpool

UEFA Champions League runner-up: 2017–۱۸
UEFA Europa League runner-up: 2015–۱۶

تیم ملی کرواسی

FIFA World Cup runner-up: 2018

فردی

FIFA FIFPro World XI 4th team: 2018

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیان لوورن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه