بيوگرافی دنیا مدنی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام دنیا مدنی
Rate this post

بيوگرافی دنیا مدنی همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر و طراح است.

زندگینامه دنیا مدنی

بيوگرافی دنیا مدنی

فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و ادامه در جهاد دانشگاه تهران است، در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا هم بازیگر است و هم طراحی لباس می کند. دنیا مدنی قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه سینما خانوم آتوسا قلمفرسایی شروع کرد. اولین بار با سریال زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۹۱ بازیگری را در کنار طراحی لباس تجربه کرد و رفته رفته ادامه این مسیر در وجودش بیشتر شد. فیلم مفت آباد اولین تجربه اش در سینما بود.

حاشيه ها

پدر و مادر
دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است، رویا تیموریان بعد از طلاق از او با مسعود رایگان بازیگر مشهور سال ۸۲ ازدواج کرد.

خواهر و پسر خاله
دنیا تنها یک خواهر تنی بنام درنا دارد، نیما طباطبایی پسر خاله اش نیز از کارگردانان جوانی بود که به دلیل تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

دنیا گالری
وی مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد، این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر می باشد.

ازدواج و همسر !
خانوم مدنی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، مدتی پیش انتشار چند عکسی دونفره از او و علیرضا کمالی نژاد شایعه ازدواج این دو بازیگر را منتشر کرد که تکذیب شد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی نسرین نکیسا

فعاليت های هنری دنیا مدنی

سریال ها
دستت را به من بد
سرو زیر آب
مفت‌ آباد
زندگی جای ديگريست
نزدیکتر (بازیگر، دستیار صحنه، گروه صحنه، گروه لباس)

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی دنیا مدنی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه