بیوگرافی مارکو بناسی

5 سال پیش
بیوگرافی مارکو بناسی
Rate this post

بیوگرافی مارکو بناسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارکو بناسی (ایتالیایی: Marco Benassi؛ زاده ۸ سپتامبر ۱۹۹۴) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است.

زندگینامه مارکو بناسی

بیوگرافی مارکو بناسی

فعالیت ورزشی

حضور در فیورنتینا

خرید مارکو بناسی بارقه های امید را در دل هواداران زنده نگه داشته است. بورخا والرو هافبک باتجربه اسپانیایی، که از محبوبیت زیادی در میان هواداران برخوردار بود به همراه ماتیاس وچینو به اینتر میلان پیوسته اند. سینیشا میهایلوویچ سرمربی تورینو با اعتماد به بناسی جوان باعث پیشرفت فوتبالی وی شد.

پختگی و قدرت فرماندهی بالای بناسی در تیم ملی و باشگاه تورینو- تنها در سن ۲۲ سالگی- نشانگر آینده ای درخشان و کیفیت بالای وی است. انتقال مارکو بناسی از تورینو به فیورنتینا کمی دور از ذهن به نظر می رسید زیرا وی با درخشش در تورینو توجه تیم های قدرتمند سری آ را به خود جلب کرده بود و از طرف دیگر با توجه به فصل نقل و انتقالاتی پیش روی فیورنتینا و تمایل بیشتر مدیران باشگاه برای کسب درآمد از فروش بازیکنان، شانس این انتقال بسیار کم به نظر می رسید.

بدون شک هواداران در فلورانس به شدت از این انتقال خوشحالند زیرا که بناسی یکی از بازیکنان جوان و آینده دار آتزوری محسوب می شود. در حالی که ویولا با دریافت ۲۴ میلیون یورو وچینو را راهی اینتر میلان کرده بود، توانست با رقم انتقال ۱۰ میلیون یورو بناسی را به خدمت بگیرد.

البته در کنار انتقال بناسی؛ فیورنتینا، والنتین ایسریک بازیکن سابق نیس و جردن ورتوت هافبک ۲۴ ساله استون ویلا، که سال پیش به صورت قرضی در سنت اتین توپ می زد را نیز به خدمت گرفته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسیح زاهدی
افتخارات ورزشی

Inter Milan
Campionato Nazionale Primavera: 2011–۱۲
NextGen series: 2011–۱۲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارکو بناسی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه