بیوگرافی پیوتر زیلینسکی

5 سال پیش
بیوگرافی پیوتر زیلینسکی
Rate this post

بیوگرافی پیوتر زیلینسکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پیوتر سباستین زیلینسکی (لهستانی: Piotr Sebastian Zieliński؛ زادهٔ ۲۰ مهٔ ۱۹۹۴) بازیکن فوتبال اهل لهستان است.

زندگینامه پیوتر زیلینسکی 

بیوگرافی پیوتر زیلینسکی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به اودینزه، امپولی، و ناپولی اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال لهستان بازی کرده‌است.

هافبک خلاق باشگاه ناپولی اعلام کرد که همه بازیکنان و کل باشگاه و هواداران همه هم‌قسم شده‌اند تا در این فصل قهرمان سری آ ایتالیا شوند.

در همین خصوص زیلینسکی اظهار داشت:

تیم بسیار خوبی داریم و همه‌چیز طبق برنامه‌های آنچلوتی پیش می‌رود. هواداران نقش مهمی در موفقیت ما داشته‌اند و دارند. تمام مردمان شهر ناپل و تمام کسانی که در اینجا کار می‌کنند ایمان دارند که این فصل قهرمان سری آ خواهیم شد.

خوشحالم که در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داریم. حالا صدرنشین گروه خود هستیم و امیدواریم که به مراحل بالاتر این رقابت‌ها برسیم.

تمایل چلسی برای جذب وی

چلسی در فصل جاری شروع بسیار خوبی را داشته است و زیر نظر مائوریتزیو ساری هنوز در هیچ یک از بازی ها متحمل شکست نشده است. با وجود این شروع قدرتمندانه ساری نسبت به جذب دو تن از شاگردان پیشین خود در ناپولی برای تقویت ترکیب فعلی تیمش ابراز علاقه کرده است.

رسانه های انگلیسی گزارش داده اند چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد ۱۳۰ میلیون یورویی برای جذب کالیدو کولیبالی و پیوتر زیلینسکی از ناپولی می باشد. این دو بازیکن هردو از ارکان اصلی ترکیب تیم کارلو آنچلوتی در ۸ بازی اخیر آن ها در سری آ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا می باشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم صادقی

کولیبالی در تمام دقایق دیدار های ناپولی در این فصل حضور داشته است، زلینسکی نیز در ۸ دیدار اخیر سری آ ۲ بار موفق به گلزنی شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیوتر زیلینسکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه